سال «مهار تورم و رشد تولید» گرامی باد
سه شنبه 16 خرداد 1402 EN


روابط عمومی حرفه ای است متکی بر علم، تقوا و اخلاق، تعهد، مسئولیت، تفاهم، تعادل، کیفیت و همکاری.

يكي‌ از عواملي‌ كه‌ در سرنوشت‌ هر شركت اهميت‌ و ارزش‌ اساسي‌ دارد و آنها را در نيل‌ به‌ هدف‌ها ياري‌ مي‌دهد; كيفيت‌ رابطه‌ اي است كه با شركتهاي ديگر دارند و همچنين‌ با افكار عمومي‌ جامعه‌‌ ‌ كه‌ در آن‌ به‌ فعاليت‌ مشغولند. هر اندازه‌ اين‌ ارتباط بطور مفيدي‌ مستقر و به‌ شكل‌ مؤثري‌ گسترش‌ يافته‌ باشد، به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ شركت در دستيابي‌ به‌ اهداف‌ خودموفق‌تر مي‌باشد . اكنون‌ به‌ عنوان‌ يك‌ اصل‌ اساسي‌ در مديريت‌ پذيرفته‌ شده‌ كه‌ شركتها براي ‌رسيدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نيازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درك‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ بايكديگر و عموم‌ مردم‌ مي‌باشند.

مديران‌ شركتها‌ در تشكيلات‌ خود اقدام‌ به‌ تأسيس‌ دفتر، واحد يا بخشي‌ تحت‌عنوان‌ روابط عمومي‌ نموده‌اند تا از طريق‌ آن‌ ارتباط مفيد و مؤثر را با افراد داخل‌ و خارج‌ سازمان‌ برقرار نمايند و با آگاه‌ كردن‌، تشويق‌ و ترغيب‌ آنان‌، به‌ اهداف‌ مديران‌، سريعتر، راحت‌تر و با هزينه‌ كمتر جامه‌عمل‌ بپوشانند.

مقام معظم رهبري :
« روابط عمومي هاي بخش هاي مختلف دولت بايد فعال شوند و با استفاده از رسانه هاي ملي و روزنامه ها اقدامات مختلف را با زباني تأثير گذار به اطلاع مردم برسانند. »

روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران همواره تلاش داشته است تا ضمن آگاهی از سیاستها و اهداف کلان شرکت و شناخت و بهره‌گیر مناسب از توان مجموعه، فعالیتهای ارتباطی، پژوهشی، انتشاراتی و تبلیغاتی خود را برای رسیدن به اهداف ذیل تنظیم نماید:

1- ایجاد پل ارتباطی بین بدنه سازمان و مدیریت و انتقال نظرات و آرا
2- ایجاد ارتباط دو سویه مناسب با مجموعه های مختلف سازمان
3- ارایه ایده های جدید با استفاده از تکنیکهای روابط عمومی
4- ارائه اطلاعات و آمار مناسب و به موقع به رسانه های جمعی در جهت اهداف سازمانی
5- انجام تبلیغات مناسب در خصوص فعالیتها به منظور انعکاس تلاشهای همکاران
6- برقراری ارتباط مستمر و کارآمد با سایر ارگانها و دستگاههای اجرایی
7- انجام پژوهشهای مرتبط با فعالیت سازمان و ماموریتهای روابط عمومی


اهم فعاليت هاي روابط عمومي

• اجراي سياست هاي اطلاع رساني دولت
• همكاري با رسانه هاي جمعي جهت انعكاس عملكردها
• پاسخگويي به ابهام ها و اطلاع رساني در خصوص شركت
• تهيه و اجراي طرح هاي تبليغاتي شركت
• اجراي مناسب مراسم و مناسبت ها
• ايجاد حسن رابطه بين كاركنان و مسئولان شركت از طريق برگزاري جلسات داخلي
• نظارت بر انتشارات و نشريات شركت
• مديريت پايگاه هاي اطلاع رساني الكترونيكي شركت، افكار سنجي عمومي و دستگاهي

 

موفقیت ها

1381 - رتبه دوم در نخستین جشنواره روابط عمومی های صنعت نفت
1381 - رتبه دوم بخش گزارش نخستین جشنواره نشریات درون سازمانی روابط عمومی های کشور
1382 - رتبه سوم دومین جشنواره روابط عمومی های صنعت نفت
1382 - رتبه سوم بخش گزارش دومین جشنواره نشریات درون سازمانی روابط عمومی های کشور
1389 - كسب رتبه دوم رشته تبلیغات و اطلاع رسانی در اولين جشنواره روابط عمومي هاي برتر صنعت نفت
1389 - كسب رتبه سوم رشته ارتباطات الکترونیک در اولين جشنواره روابط عمومي هاي برتر صنعت نفت
1389 - كسب رتبه سوم رشته انتشارات در اولين جشنواره روابط عمومي هاي برتر صنعت نفت
1390 - كسب رتبه اول تبليغات و اطلاع رساني در دومين جشنواره روابط عمومي هاي برتر صنعت نفت
1391 - كسب رتبه برتر و اخذ لوح تقدير و ديپلم افتخار فيلم هاي مستند صنعتي روابط عمومي هاي شركت ملي نفت ايران
1393-کسب رتبه سوم وب سایت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پروژه ارزیابی وب سایت های شرکت ملی نفت ایران

1395-کسب رتبه دوم وب سایت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران(بخش انگلیسی) در پروژه ارزیابی وب سایت های انگلیسی زبان شرکت ملی نفت ایران

1397-کسب رتبه اول وب سایت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پروژه ارزیابی وب سایت های شرکت ملی نفت ایران

1399-کسب رتبه اول وب سایت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پروژه ارزیابی وب سایت های شرکت ملی نفت ایران


نشاني : تهران، خيابان ولیعصر -خیابان طالقانی- پلاك 390 كد پستي : 1591816514
تلفن : 88650092 - دورنگار : 88650091