06 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/04 - 14:32
  • تعداد بازدید خبر : 2449
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرپرست مدیریت طرح های توسعه و نگهداشت تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد

متن صوتی

طی حکمی از طرف مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مهندس پیمان ایمانی به سمت سرپرست مدیریت طرح های توسعه و نگهداشت تولید این شرکت منصوب شد.

بموجب حکمی از طرف مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مهندس پیمان ایمانی به سمت سرپرست مدیریت طرح های توسعه و نگهداشت تولید این شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در حکم انتصاب مهندس پیمان ایمانی آمده است:

نظر به‌مراتب تعهد،تخصص و سوابق جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست مدیر یت طرح های توسعه و نگهداشت تولید»منصوب می‌شوید. اهم وظایف و مسئولیت­های مورد انتظار به شرح زیر می­باشند:     

-شناسایی و بکارگیری نیروهای متخصص، توانمند ، متعهد و فسادستیز در جهت  وظایف محوله براساس اصول شایسته سالاری و جانشین پروری.    

-برنامه ریزی، هدایت، سرپرستی و نظارت بر کلیه امور مرتبط نظیر: نظارت  بر اجرای طرحها، خدمات مهندسی و کنترل طرح ها و همچنین ارائه خط مشی و راهکار به منظور بهبود عملکرد و تسریع در کارها و افزایش کیفیت عملیات.    

-برنامه ریزی و تهیه و تنظیم برنامه های اصلی و فرعی، اولویت بندی برنامه ها و پیگیری تخصیص و تامین بودجه های مورد نیاز.    

-نظارت  و کنترل نهایی و سرپرستی اجرای برنامه های زمانبندی شده، بررسی درصد پیشرفت فیزیکی طرح ها، حصول اطمینان از صحت انجام کارها،مطابقت آنها با مفاد قراردادها، رعایت کلیه قوانین و مقررات و استانداردهای مربوطه و اهتمام در رفع مسائل و مشکلات احتمالی.    

-نظارت ،کنترل و سرپرستی کلیه عملیات و فعالیت های انجام شده طرحها ی موجود و حصول اطمینان از حسن انجام کارها.    

-هدایت، سرپرستی، نظارت و کنترل نهایی بر عملیات مرتبط با بازرسی و حفاظت فنی از جمله: بررسی آزمایشات، و محاسبات انجام شده، تأیید شرکتهای پیمانکار بازرسی فنی به لحاظ کیفی، ارزیابی تاسیسات اجرایی و صدور گواهی نامه های مختلف.    

-نظارت و کنترل بر نحوه اجرای پروژه ها، طرح ها، استفاده از روش ها و تکنیک های مختلف و نوین و حصول اطمینان از پیشرفت فیزیکی طرح ها.      

-نظارت و کنترل  نهایی میزان هزینه های صورت گرفته طرحهای شرکت و حصول اطمینان از تطابق هزینه ها با میزان پیشرفت فیزیکی طرح ها.    

-نظارت  عالی و  کنترل منابع  برای پرداخت صورت وضعیت ها و گزارشات پیمانکاران.    

-نظارت ،کنترل و اظهار نظر در مورد گزارشات مختلف فنی ، عملیاتی و خدماتی و استفاده از نتایج بدست آمده جهت برنامه ریزی های آینده. 

بدیهی است با ابلاغ این حکم کلیه مجریان و سرپرستان طرح ها و پروژه ها (بجز مجریان پروژه های تولید زودهنگام )تحت نظارت مدیر طرح ها انجام وظیفه خواهند نمود.  

امید است با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و همچنین باهمت، همدلی و مشارکت مدیران عامل محترم شرکت­هایتابعه،مدیران و رؤسای محترم ستادی در تحقق اهداف و انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

 

  • گروه خبری : خبر,انتصابي,تولیدی
  • کد خبر : 15643
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب