10 فروردین 1403
مهار تورم, رشد تولید
  • 1402/03/10 - 13:58
  • تعداد بازدید خبر : 2426
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

از سوی امور بانوان و خانواده نفت مناطق مرکزی ایران 2 دوره آموزشی فشرده ویژه بانوان این شرکت برگزار شد

به همت مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و با همکاری و هماهنگی واحدهای آموزش و خدمات اجتماعی، 2 دوره آموزشی فشرده ویژه بانوان شاغل در این شرکت در مجموعه تفریحی- ورزشی شرکت ملی نفت ایران(آبعلی) برگزار شد.


به همت مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و با همکاری و هماهنگی واحدهای آموزش و خدمات اجتماعی، 2 دوره آموزشی فشرده ویژه بانوان شاغل در این شرکت در مجموعه تفریحی- ورزشی شرکت ملی نفت ایران(آبعلی) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران؛ مهندس سمیه کلانتری مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده نفت مناطق مرکزی ایران در این باره افزود: در این دوره های آموزشی یکروزه که تحت عناوین «مهارت های تحکیم خانواده(آیین همسرداری) »و «مهارت های فرزندپروری » برگزار شد تعداد زیادی از بانوان مشارکت داشتند.

وی گفت: در دوره های پیش گفته، خانم دکتر سمیه سروش روانشناس و مشاور خانواده پیرامون موضوع آموزش و محورهای آن به تفصیل توضیح داد.

کلانتری نصریح کرد: در دوره مهارت های تحکیم خانواده مباحثی همچون گفتگوی(ارتباط) زوجین و انواع سبک های آن، چرخه های معیوب گفتگو، اصول 10 گانه ارتباط سالم، عناصر کلامی و غیرکلامی موجود در گفتگو، با هدف قوت و غنا بخشیدن به اصل خانواده و زندگی زوجین مطرح شد.

وی، انواع خانواده و اصول و ویژگی های آن، ساختار عاطفی خانواده، مهارت تشویق رفتار مطلوب در تربیت کودکان، راه های گوش دادن فعال، روش های مختلف اداره کردن مشکلات رفتاری کودکان، مشکلات روان نوجوانان و جوانان، عوامل  تاثیرگذار بر سلامت روان، جلوه های بلوغ، اصول تربیت نوجوان و نیازها، رشد ذهنی و عاطفی، ترس های دوران نوجوانی و ویژگی های روحی نوجوانان را از جمله موضوعات عنوان شده در دوره مهارت های فرزندآوری بیان کرد.

کلانتری در ادامه، نقش آموزش را در ارتقا دانش و آگاهی کارکنان موثر خواند و افزود: برگزاری دوره های آموزشی پیش گفته همانند دوره های پیشین با حمایت های مستمر مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با هدف بهبود روابط والدین بویژه مادران و زنان شاغل در خانواده و در ارتباط با همسر و فرزندان برگزار شد که با استقبال بی نظیر بانوان این شرکت روبرو بود.

مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره ها متناسب با نیازسنجی سازمانی و منطبق بر برنامه های ابلاغی امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران در راستای هرچه بیشتر تحکیم خانواده برگزار شد.

گفتنی است؛ در پایان این دوره های آموزشی که با پرسش و پاسخ همراه بود بانوان شرکت کننده ضمن ابراز خرسندی و مفیدبودن دوره های برگزار شده بر لزوم هرچه بیشتر دوره های متناسب با خانواده و سلامت کارکنان تاکید داشتند.

 

  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15695
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب