09 فروردین 1403
مهار تورم, رشد تولید
  • 1401/11/16 - 14:11
  • تعداد بازدید خبر : 2833
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در ایام‌ا... دهه مبارک فجر ؛

برگزاری جشن خانوادگی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی

رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از اجرای ۲۲ جشن خانوادگی به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف عملیاتی این شرکت خبر داد که طی روزهای گذشته آغاز شده است.

 

رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از اجرای ۲۲ جشن خانوادگی به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف عملیاتی این شرکت  خبر داد که طی روزهای گذشته آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، محمدمهدی خورشید سوار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این دهه را سرآغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه عظیم ملت ایران عنوان کرد.

وی افزود: دهه فجر یادآور اراده پولادین مردمی است که با روحیه ایثار و شهادت طلبی، استقلال‌طلبی و عدم وابستگی توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند و  به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، ایران اسلامی امروز در قله‌های بلند پیشرفت و تعالی قرار دارد.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با تاکید بر این نکته که انقلاب‌ اسلامی به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی بدل شده است، ابراز امیدواری کرد که شاهد پیشرفت و شکوفایی کشور بیشتر در گام دوم انقلاب باشیم.

خورشید سوار با اشاره  به ویژه برنامه‌های این ایام تصریح کرد: با ابلاغ ستاد گرامیداشت دهه فجر وزارت نفت مبنی بر برگزاری جشن‌ پیروزی انقلاب اسلامی برای خانواده های صنعت نفت در این ایام، ستاد متبوع در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز تشکیل و با همکاری مناطق عملیاتی ، مدیریت های عملیات ، منابع انسانی و امور مالی برنامه ریزی‌های لازم جهت برگزاری مراسم در دستور کار قرار گرفت که  این جشن‌ها در مناطق مختلف عملیاتی و شهرهای فراشبند، فیروزآباد، جم، لامرد، قیر و کارزین، بندرعباس، اصفهان و شیراز پیش‌بینی شده که با استقبال پر شور همکاران و خانواده های ایشان همراه است و تاکنون چهار  برنامه جشن خانوادگی اجرایی شده است .

خورشید سوار خاطر نشان کرد :این جشن ها با نظارت شورای فرهنگی صنعت نفت منطقه دو  کشوری در حال اجراست و برای آن پیوستی فرهنگی با رویکرد جهاد تبیین در کنار مباحث هنری تعریف شده است .

وی از دست اندرکاران برگزاری این جشن‌ها به ویژه همراهی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تقدیر و تشکر نمود.

 

  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15545
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب