01 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/09/07 - 15:52
  • تعداد بازدید خبر : 1468
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
با حضور رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه صورت گرفت؛

تقدیر از بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب

متن صوتی

با حضور مدیر عامل، اعضا هیات مدیره، روسا شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب ، رئیس بسیج کارمندی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه و همکاران شرکت از بسیجیان و مشارکت کنندگان در برپایی موکب و پذیرایی از زوار اربعین حسینی(ع) تجلیل به عمل آمد.

 

با حضور مدیر عامل، اعضا هیات مدیره، روسا شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب ،  رئیس بسیج کارمندی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه و همکاران شرکت از بسیجیان و مشارکت کنندگان در برپایی موکب و پذیرایی از زوار اربعین حسینی(ع) تجلیل به عمل آمد.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، در این نشست ، مهندس علی رضایی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با تبریک هفته بسیج  و تقدیر از اقدامات انجام گرفته در ستاد و مناطق عملیاتی تابعه ،  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی کامل بسیجی معرفی نمود و گفت: همه ما باید با تأسی از ایشان در جهت حفظ کیان نظام اسلامی عمل نمائیم.

وی با اشاره به  خدمات بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت : بسیج به عنوان شجره طیبه در همه دوران های سخت انقلاب در صف اول رفع این چالش ها وارد عمل شده و همیشه  نیز آماج بیشترین حملات از طرف نظام استکبار و ایادی آنها قرار گرفته است و در حوادث اخیر نیز مظلومیت بسیج کاملا نمایان شد و وظیفه همه ماست تا به دفاع از اقدامات و عملکرد شایسته آن بپردازیم.

مهندس رضایی در رابطه با اهمیت جهاد تبیین مقام معظم رهبری(مدظله) تصریح کرد : همه ما به عنوان بسیجیان این نظام باید به صورت جدی در این زمینه فعالیت نمائیم و با تشریح دستاوردهای انقلاب زمینه روشنگری در اجتماع را فراهم آوریم.

بر اساس این گزارش ،  سرهنگ شریفی رئیس بسیج کارمندی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه نیز با تبریک هفته بسیج و تقدیر از اقدامات این نهاد در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب گفت: بسیجیان شرکت در همه چالش های غرب کشور پیش قدم بوده و در حوادث اخیر نیز با مدیریت مهندس رضایی مدیر عامل و فرمانده بسیج شرکت همگام و همراه با بسیج کارمندی به ایفای وظیفه پرداختند. وی با اشاره به وظیفه راهبردی بسیج در حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیج و خصوصا بسیج کارمندی به عنوان خنثی کننده توطئه های دشمنان در حوادث اخیر توانست نقش تعیین کننده ای در مدیریت شرایط ایفا نماید.

رئیس بسیج کارمندی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در پایان به اهمیت موضع گیری در حوادث اخیر پرداخت و گفت: بحران اخیر لزوم مرزبندی ها را بیشتر نشان داد و همه ما باید فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

این گزارش می افزاید ، امیر عبدالرحمانی فرمانده بسیج پایگاه رهروان ولایت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب نیز با تبریک هفته بسیج و تجلیل از همکاران بسیجی شرکت به تشریح اقدامات در طول یک سال اخیر پرداخت و  گفت : بسیج دارای سرمایه معنوی و سرمایه اجتماعی عظیمی در داخل کشور است و باید برنامه ریزی منسجم و مدونی در خصوص استفاده از پتانسیل های آن انجام دهیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از بسیجیان و مشارکت کنندگان در برپایی موکب و پذیرایی از زوار اربعین حسینی(ع) تقدیر به عمل آمد.

 

  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 15417
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب