10 فروردین 1403
مهار تورم, رشد تولید
  • 1402/03/09 - 09:11
  • تعداد بازدید خبر : 2014
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل نفت مرکزی از منطقه عملیاتی خانگیران و میدان گازی توس+تصویر

مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران و همچنین مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از میدان گازی توس در منطقه عملیاتی خانگیران روند توسعه میادین گازی این منطقه را بررسی کردند.

مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراه جمعی از مدیران ستادی و عملیاتی از میدان گازی توس در منطقه عملیاتی خانگیران از مناطق تحت پوشش شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهندس مهدی حیدری مدیرعامل این شرکت، با هدف بررسی روند پیشرفت چاه های منطقه خانگیران و چاه شماره یک میدان گازی توس در منطقه عملیاتی خانگیران حضور یافت و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفت.

گفتنی است در این سفر مدیرعامل و هیات همراه از مرکز اندازه گیری چاه های شماره 78,76 و فلرینگ چاه شماره 80 بازدید کردند و جلسه ای نیز با حضور مدیران نفت مرکزی و همچنین شرکت های پیمانکاری طرح توسعه میادین گازی مذکور در منطقه عملیاتی خانگیران برگزار شد.

همچنین بر اساس این گزارش دکتر هرمز قلاوند مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران نیز با همراهی مهندس فرشید خیبری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در بازدیدی جداگانه روند پیشرفت چاه شماره یک میدان گازی توس را مورد بررسی قرارداد.

 

 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15694
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب