سال جهش تولید گرامی باد
دوشنبه ٠٥ خرداد ١٣٩٩ EN

اخبار > نقش روابط عمومی در فضای جدید رسانه‌ای اهمیت دوچندان پیدا کرده است/ تاکید بر اطلاع‌رسانی شفاف و امیدآفرین به مردم



  چاپ        ارسال به دوست

نقش روابط عمومی در فضای جدید رسانه‌ای اهمیت دوچندان پیدا کرده است/ تاکید بر اطلاع‌رسانی شفاف و امیدآفرین به مردم
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

نقش روابط عمومی در فضای جدید رسانه‌ای اهمیت دوچندان پیدا کرده است/ تاکید بر اطلاع‌رسانی شفاف و امیدآفرین به مردم

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی از عملکرد روابط عمومی این شرکت در سال ۹۸ تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی NIOC، در پیام مسعود کرباسیان خطاب به مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران آمده است: «نقش روابط عمومی به عنوان حلقه اصلی اتصال مابین کارکنان و سازمان، مدیریت و سازمان‌های بیرونی بسیار مهم است و در فضای جدید رسانه‌ای و تغییرات شگرف این حوزه به همراه استفاده روز افزون عمومی از شبکه‌های اجتماعی، این مسئله اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

اطلاع رسانی شفاف، انتقال صحیح اخبار، اطلاعات و عملکرد شرکت و آگاهی بخشی منصفانه، دائمی و امیدآفرین به مردم از دیگر وظایف و مسئولیت‌های این حوزه است که بایستی با شدت و حدت و استفاده از تمامی امکانات موجود پیگیری و اجرایی شود.

بدین وسیله از تلاش جمعی و مستمر جنابعالی و همکاران محترم و ارجمندتان در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبین و همچنین تهیه و انتشار مناسب عملکرد شرکت در حوزه‌های مسئولیت اجتماعی و به خصوص حادثه سیل فروردین و آبان سال ۹۸ در استان خوزستان تقدیر و تشکر نموده و از خداوند بزرگ برای شما و همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران توفیق روزافزون توام با سلامتی و تندرستی خواستارم.»

 


١٠:٠٦ - يکشنبه ٢٥ اسفند ١٣٩٨    /    شماره : ١٣٦٩٠    /    تعداد نمایش : ١٨١


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





ریاست جمهوری
دفتر مقام معظم رهبری
شانا
شرکت ملی نفت
وزارت نفت
معرفی شرکت
آدرس ما روی نقشه
ارسال پیام کوتاه
مدیران و روسا
ارتباط مستقیم با مدیرعامل
روزنامه
rss
خانواده