سال تولید؛ دانش بنیان ، اشتغال آفرین گرامی باد
یکشنبه 05 تیر 1401 EN
  • 1401/03/02 - 11:16
  • تعداد بازدید خبر : 208
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آگهی فراخوان خرید خدمات مشاوره به شماره 009-1400 ت1 مربوط به خرید خدمات مطالعات مفهومی طراحی پایهFEED و تهیه اسناد مناقصه EPC طرح و توسعه میادین گازی گردان و خارتنگ شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)2001093221000011

متن صوتی

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران(سهامی خاص) درنظر دارد موضوع پروژه فوق ­الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق فرآیند خرید خدمات مشاوره به مشاور واجد شرایط واگذار نماید.

 

الف) شرح مختصر کار

انجام خدمات مشاوره مربوط به خرید خدمات مطالعات مفهومی ، طراحی  پایهFEED و تهیه اسناد مناقصه  EPC طرح و توسعه میادین گازی گردان و خارتنگ

 

ب) مدت، محل و برآورد اولیه اجرای کار

مدت اجرای پروژه 6(شش) ماه و با بار مالی 348ر697ر017ر78ریال و محل اجرای پروژه  تهـران می­باشد.

 

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی و همچنین وجود شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در خرید خدمات مشاور الزامی است:

  1. داشتن­­ شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل:آگهی روزنامه رسمی،اساسنامه،آخرین تغییرات،کُد اقتصادی وشناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر،
  2. داشتن گواهینامه صلاحیت معتبر و ظرفیت آزاد در حداقل پایه سه رشته مطالعات نفت و گاز با  تخصص واحدهای پالایشگاه نفت و گاز و صنایع پتروشیمی و یا خطوط انتقال نفت و گاز و یا تاسیسات بالادستی روزمینی طبق سایت مشاوران تأیید صلاحیت شده سازمان برنامه و بودجه کشور
  3. داشتن صورت­های مالی حسابرسی شده منتهی به سال مالی 1399 و ارائۀ مدارک جهت ارزیابی توان مالی.
  4. عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و دارا بودن گواهی امضاء الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی بارگذاری شده در سایت www.setadiran.ir

 

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مشاورین دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مشاوران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.irانجام خواهد شد و لازم است مشاوران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاءالکترونیکی را جهت شرکت در خرید خدمات مشاوره محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 0211456 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استان­ها در سامانه www.setadiran.ir بخش "ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه­گر " موجود است. آخرین مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی از سامانه ستاد ساعت08:00 روز دوشنبه مورخ 16/03/1401 وآخرین مهلت تکمیل و ثبت اطلاعات استعلام ارزیابی کیفی در سامانه ستاد ساعت08:00روز دوشنبه مورخ 23/03/1401 می­باشد.

    درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن 87524433 (021) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 15034
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید