سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها گرامی باد
پنجشنبه 30 دی 1400 EN
  • 1400/09/21 - 13:55
  • تعداد بازدید خبر : 179
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آگهی مناقصه خرید خدمات مشاور به شماره م م ن-010-1400 مربوط به انجام خدمات مطالعات مفهومی، طراحی پایه،FEED و تهیه اسناد مناقصه EPC طرح توسعه میادین گازی ارم و پازن شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) 20000093221000051

 

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درنظر دارد موضوع مناقصه فوق الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق خرید خدمات مشاور(دو مرحله­ای) به شرکت­های واجد شرایط، واگذار نماید.

الف) شرح مختصر کار

انجام خدمات مشاور مربوط به خدمات مطالعات مفهومی، طراحی پایهFEED و تهیه اسناد مناقصه EPC طرح توسعه میادین گازی ارم و پازن

 

ب) مدت، محل و برآورد اولیه اجرای کار

مدت اجرای پروژه 6(شش) ماه و با بار مالی -/000ر000ر400ر25 ریال و محل اجرای پروژه تهران می­باشد.

 

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی و همچنین وجود شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در خرید خدمات مشاور الزامی است:

1- داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: آگهی روزنامه رسمی، اساسنامه، آخرین تغییرات، کد اقتصادی وشناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر،

2- داشتن گواهینامه صلاحیت معتبر و ظرفیت آزاد در حداقل پایه سـه رشته مطالعات نفت و گاز با  تخصص واحدهای پالایشگاه نفت و گاز و صنایع پتروشیمی و یا خطوط انتقال نفت و گاز و یا تاسیسات بالا دستی رو زمینی طبق سایت مشاوران تأیید صلاحیت شده سازمان برنامه و بودجه کشور 

3- عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و دارا بودن گواهی امضاء الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی بارگذاری شده در سایت www.setadiran.ir

 

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مشاورین دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مشاوران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مشاوران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاءالکترونیکی را جهت شرکت در خرید خدمات مشاوره محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 0211456 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استان­ها در سامانه www.setadiran.ir بخش "ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه­ گر " موجود است. آخرین مهلت دریافت اسناد ساعت12 روز چهارشنبه مورخ 30/09/1400 و آخرین مهلت ثبت اطلاعات استعلام در سامانه ستاد ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 07/10/1400 می­باشد.

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن 87524433 (021) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : خبر,مناقصه
  • کد خبر : 14711
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید