سال تولید؛ دانش بنیان ، اشتغال آفرین گرامی باد
سه شنبه 18 مرداد 1401 EN
  • 1400/09/02 - 12:36
  • تعداد بازدید خبر : 224
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آگهی مناقصه عمومی (دو مرحله‌ای) شماره خ‌ن‌م/705-1400 مربوط به خرید 2 قلم SWEEP BEND تحت تقاضای شماره SRP-3193810212 شماره سامانه ستاد: 2000093221000050

متن صوتی

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نظر دارد موضوع مناقصه فوق‌ الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به صورت مناقصه عمومی (دومرحله‌ ای) به شرکت‌ های واجد شرایط، واگذار نماید.

 

الف) شرح مختصر کار

خرید 2 قلم SWEPP BEND تحت تقاضای شماره SRP-3193810212

 

ب) مدت و محل اجرای قرارداد

مدت قرارداد 12 ماه پس از ابلاغ سفارش به فروشنده (طبق جدول زمان‌ بندی نیاز کارفرما) می‌ باشد.

تحویل استان فارس، شهرستان فراشبند، به سمت پالایشگاه فراشبند، انبار کالای طرح شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

 

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من‌ جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در مناقصه الزامی است.

  1. - داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: آگهی تأسیس شرکت در روزنامه رسمی، اساسنامه، آخرین تغییرات، کُد اقتصادی و شناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر (فکس).
  2. -  داشتن توانائی ارائه ضمانت‌ نامه بانکی به مبلغ   ۴۶۴ر۰۵۲ر۶۰۵ ریال به ‌ عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (مناقصه).
  3. - عضویت در سامانه ستاد و داشتن گواهی امضای الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت WWW. SETADIRAN. IR
  4. - قیمت‌ ها می‌ بایست متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.

 

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل اسناد مناقصه، تأیید فهرست مناقصه‌ گران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصه‌ گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW. SETADIRAN. IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌ گران درصورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه ۱۴۵۶-۰۲۱ و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر شهرستانها در سامانه WWW. SETADIRAN. IR بخش ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه‌ گر موجود است.

آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۰/۰۹/۱۴۰۰ و آخرین مهلت ثبت و بارگذاری اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی این مناقصه تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۰۴/۱۰/۱۴۰۰ می‌ باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌ توانند با تلفن‌ های ۸۷۵۲۴۴۱۵- (۰۲۱) (تدارکات کالا) و ۸۷۵۲۱۰۴۵- (۰۲۱) (کمیته فنی بازرگانی) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 14673
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید