سال تولید؛ دانش بنیان ، اشتغال آفرین گرامی باد
دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 EN
  • 1400/12/22 - 13:17
  • تعداد بازدید خبر : 146
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آگهی مناقصه عمومی (دو مرحله‌ای) شماره خ‌ن‌م/713-1400 مربوط به خرید 5 مجموعه رشته تکمیلی 7" × 4-1/2" × 5" (10K) به همراه خدمات نصب و رانش مورد نیاز اداره حفاری تحت تقاضای شماره SHP-3194104135 شماره سامانه ستاد: 2000093221000086

متن صوتی

 

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نظر دارد موضوع مناقصه فوق‌الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به صورت مناقصه عمومی (دومرحله‌ای) به شرکت‌های واجد شرایط، واگذار نماید.

 

الف) شرح مختصر کار

خرید 5 مجموعه رشته تکمیلی7" × 4-1/2" × 5" (10K)به همراه خدمات نصب و رانش مورد نیاز اداره حفاری تحت تقاضای شماره
SHP-3194104135

 

ب) مدت و محل اجرای قرارداد

مدت قرارداد 36 ماه پس از ابلاغ سفارش به فروشنده (تحویل کالا حداکثر 9 ماه (طبق پیشنهاد فنی مناقصه‌گر برنده) از زمان ابلاغ شروع به کار و مابقی زمان قرارداد جهت انجام خدمات نصب و رانش طبق جدول زمان‌بندی نیاز کارفرما) می‌باشد.

تحویل استان تهران، شهر ری، انبار شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و نصب و رانش در کلیه مناطق عملیاتی تحت پوشش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

 

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من‌ جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در مناقصه الزامی است.

  1. -   داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: آگهی تأسیس شرکت در روزنامه رسمی، اساسنامه، آخرین تغییرات، کُد اقتصادی و شناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر (فکس).
  2. -      داشتن صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به سال مالی 1399 و ارائه مدارک جهت ارزیابی توان مالی.
  3. -      داشتن توانائی ارائه ضمانت‌نامه بانکی به مبلغ 000ر092ر341ر8 ریال به ‌عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (مناقصه).
  4. -      عضویت در سامانه ستاد و داشتن گواهی امضای الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت WWW.SETADIRAN.IR
  5. -      قیمت‌ها می‌بایست متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.

 

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل اسناد مناقصه، تأیید فهرست مناقصه‌گران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران درصورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 1456-021 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر شهرستانها در سامانه WWW.SETADIRAN.IR بخش ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه‌گر موجود است.

آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 20/01/1401 و آخرین مهلت ثبت و بارگذاری اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی این مناقصه تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 04/02/1401 می‌باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با تلفن‌های 87524423-(021) (تدارکات کالا) و 87521045- (021) (کمیته فنی بازرگانی) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 14887
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید