10 فروردین 1403
مهار تورم, رشد تولید
  • 1400/09/02 - 12:44
  • تعداد بازدید خبر : 749
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله ای)شماره م م ن/ 007-99ت2 مربوط به پروژه تهیه کالا و اجرای سیستم پایش الکترونیک در محدوده ی پارک ملی بمو (به صورت PC) شماره ثبت در سامانه ستاد:2000093221000032

متن صوتی

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران (سهامی خاص) درنظر دارد موضوع مناقصه فوق­ الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله­ای) به شرکت­های واجد شرایط، واگذار نماید.

الف) شرح مختصر کار

پروژه فوق­ الذکر مختصراً شامل: تهیه، خرید، حمل و نصب کالاهای مورد نیاز پروژه براساس MTO و اجرای دکل های خود ایستای 24 و 36 متری و نصب دوربین­های حفاظتی و دیش­ها و تامین برق خورشیدی و محوطه سازی و فنس­کشی و غیره می­باشد.

ب) مدت، محل و برآورد اولیه اجرای کار

مدت اجرای پروژه 9 (نه) ماه بوده و برآورد تقریبی اجرای کار -/ 000ر495ر396ر68 ریال و محل اجرای پروژه واقع در استان فارس، منطقه عملیاتی سروستان می­باشد.

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

1-داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: اساسنامه، آگهی روزنامه رسمی تأسیس شرکت و آخرین تغییرات آن،  کد اقتصادی و شماره شناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر (فکس).

2- داشتن گواهینامه و ظرفیت آزاد حداقل در پایه 5 رشته ارتباطات یا انفورماتیک طبق سایت پیمانکاران تایید صلاحیت شده سازمان برنامه و بودجه کشور 
3-داشتن گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری صادر شده توسط وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی

4- داشتن صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به سال مالی 1398 .    

5- داشتن توانائی ارایه ضمانتنامه بانکی به مبلغ750ر824ر419ر3 ریال به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار.

6-  عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و دارا بودن گواهی امضاء الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت www.setadiran.ir   

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان
  کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مناقصه ­گران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصه­ گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه ­گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاءالکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 0211456 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استان­ها در سامانه www.setadiran.ir بخش "ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه­ گر " موجود است. آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد ساعت 08:00 روز یک­شنبه مورخ 14/09/1400 و آخرین مهلت ثبت و بارگذاری اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی این مناقصه تا ساعت 08:00 روز یک­شنبه مورخ 28/09/1400 می­باشد.

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن87524441-021 تماس حاصل نمایند.

 

خاطرنشان می سازد " پیشنهاد قیمت ها می­بایست متناسب با کالای ساخت داخل و با لحاظ کیفیت ارائه گردد. "

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 14674
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب