06 مرداد 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/03/11 - 08:53
  • تعداد بازدید خبر : 1034
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

توس گرمابخش خانواده های هموطنانمان در ۶ استان است

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از پروژه توسعه میدان گازی توس در شمال شرق کشور، توسعه آنرا به عنوان پشتیبان گازی در ۶ استان شمال شرق و شرق کشور یاد کرد.

مدیر عامل  شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید  از پروژه توسعه میدان گازی توس در شمال شرق کشور،  توسعه آنرا به عنوان  پشتیبان گازی  در ۶ استان شمال شرق و شرق کشور یاد کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران،  در این بازدید که روز پنجشنبه  ۱۰ خرداد صورت گرفت ، مهندس مهدی حیدری از نزدیک در جریان آخرین وضعیت توسعه این میدان  گازی استراتژیک در شمال شرق کشور قرار گرفت و اظهار  امیدواری کرد  که  فاز اول توسعه این میدان با تولید روزانه  سه میلیون متر مکعب تا زمستان امسال به مدار تولید بیاید.
 
بر اساس این  گزارش میدان گازی توس در 100 کیلومتری شمال شرق شهر مشهد مقدس و جنوب میدانهای خانگیران و گنبدلی واقع شده است .برای توسعه این میدان در دو فاز  در مجموع هشت حلقه چاه جدید با هزینه ۲۰۰ میلیون دلار حفاری می‌شود و مقدار تولید روزانه گاز در فاز دوم به پنج  میلیون مترمکعب می‌رسد.
 
 این گزارش می افزاید، شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق  با توان تولید روزانه ۶۲ میلیون متر مکعب گاز ،مسئولیت تامین گاز استانهای خراسان رضوی ، جنوبی ، شمالی  ، گلستان ، مازندران و بخشی از استان سمنان را به عهده دارد.شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق مسئولیت تامین گاز استانهای خراسان رضوی ، جنوبی ، شمالی  ، گلستان ، مازندران و بخشی از استان سمنان را به عهده دارد.
 
 
  • گروه خبری : خبر,اخبار مدیر عامل,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 16157
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

تنظیمات قالب