سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها گرامی باد
جمعه ٢٨ خرداد ١٤٠٠ EN

اخبار > آگهي مناقصه خريد خدمات مشاورعمومی/دو مرحله اي به شماره م م ن-001-1400 مربوط به انجام خدمات مشاور مديريت طرح در طرحهاي نگهداشت و افزايش توليد نفت EPC-EPD (ميادين نفت شهر/سعادت آباد و دانان) به شماره ثبت در سامانه ستاد 2000093221000001



  چاپ        ارسال به دوست

آگهي مناقصه خريد خدمات مشاورعمومی/دو مرحله اي به شماره م م ن-001-1400 مربوط به انجام خدمات مشاور مديريت طرح در طرحهاي نگهداشت و افزايش توليد نفت EPC-EPD (ميادين نفت شهر/سعادت آباد و دانان) به شماره ثبت در سامانه ستاد 2000093221000001

 شركت نفت مناطق مركزي ايران درنظر دارد موضوع مناقصه فوق الذكر را با مشخصات و شرايط كلي زير از طريق خرید خدمات مشاور (دو مرحله ای) به شركت هاي واجد شرايط، واگذار نمايد.

 

الف) شرح مختصر كار 

انجام خدمات مديريت طرح و نظارت كارگاهي براي طرحهاي نگهداشت و افزايش توليد ميادين  نفت شهر،  سعادت¬آباد و دانان  در چهار چوب قراردادهاي EPC-EPD 

ب) مدت، محل اجراي كار

مدت اجراي پروژه 25 ماه بوده محل اجرای پروژه مناطق عملياتي ايلام، فارس و كرمانشـاه مي باشد. 

 

ج) شرايط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی) 

ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در خرید خدمات مشاور الزامی است.

1- داشتن شخصيت حقوقي و ارائۀ مدارك ثبت شركت شامل: آگهي روزنامه رسمي، اساسنامه، آخرين تغييرات، كُد اقتصادي وشناسه ملي شرکت، آدرس دقيق پستي، تلفن ثابت و نمابر(فكس). 

2- داشتن صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به سال مالي 1398 و ارائۀ مدارك جهت ارزيابي توان مالي.

3- داشتن گواهی صلاحیت مربوط از مراجع ذیصلاح و ارائه تعهدنامه / اظهارنامه وجـود ظرفیت آزاد به¬همراه اسناد فنـي، از جمله موارد زیر: 

گواهينامه صلاحيت معتبر و داشتن ظرفيت آزاد در حداقل پايه يك رشته مطالعات نفت و گاز، با تخصص واحدهاي پالايشگاه نفت و گاز و صنايع پتروشيمي و يا خطوط انتقال نفت و گاز و يا تأسيسات بالادستي روزميني نفت و گاز طبق سايت مشاوران تاييد صلاحيت شده سازمان برنامه و بودجه كشور

4- عضويت در سامانه تداركات الكترونيكي دولت(ستاد) و دارا بودن گواهي امضاء الكترونيكي و تكميل فرم استعلام ارزيابي كيفي موجود در سايت www.setadiran.ir   

 

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان 

  كليه مراحل برگزاري فراخوان از دريافت و تحويل اسناد فراخوان تا تهيه فهرست مناقصه گران داراي صلاحيت، ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكات از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاءالكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضويت در سامانه 0211456 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در ساير استان¬ها در سامانه www.setadiran.ir  بخش "ثبت نام/پروفايل تامين كننده/مناقصه گر" موجود است. آخرين مهلت دریافت اسناد روز ¬شنبه مورخ 01/03/1400 و آخرین مهلت اعلام آمادگي و دريافت اسناد استعلام ارزيابي كيفي در سامانه ستاد روز چهارشنبه مورخ05/03/1400 مي باشد.

درصورت نياز به اطلاعات بيشتر متقاضيان مي توانند با تلفن هاي 87524433 (021) تماس حاصل نمایند.



دانلود فايل : 1400-001.rar ( 385KB )


٠٨:٤١ - شنبه ٢٥ ارديبهشت ١٤٠٠    /    شماره : ١٤٣٥٥    /    تعداد نمایش : ١٥٥


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





میز خدمت
ریاست جمهوری
دفتر مقام معظم رهبری
شانا
شرکت ملی نفت
وزارت نفت
صندوق شکایات
معرفی شرکت
آدرس ما روی نقشه
ارسال پیام کوتاه
مدیران و روسا
ارتباط مستقیم با مدیرعامل
روزنامه
خانواده