09 اسفند 1402
مهار تورم, رشد تولید
  • 1402/10/03 - 07:35
  • تعداد بازدید خبر : 511
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله ای) شماره م م ن 015-1400 ت3 مربوط به بکارگیری خدمات فنی مربوط به ارائه سرویس، تامین و نگهداری مواد اولیه و افزایه های آن شماره ثبت در سامانه ستاد: 2002093221000070

متن صوتی

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران (سهامی خاص) درنظر دارد موضوع مناقصه فوق ­الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله ­ای) به شرکت­های واجد شرایط، واگذار نماید.

الف) شرح مختصر کار

پروژۀ فوق الذکر مختصراً مربوط به  بکارگیری خدمات فنی مربوط به ارائه سرویس های لوله مغزی سیار، سیمان کاری ، اسید کاری ، انگیزش چاه ، فراز آوری با نیتروژن ، مهندسی ، تامین و نگهداری مواد اولیه و افزایه های آن می­باشد.

ب) مدت، محل و برآورد اولیه اجرای کار

مدت اجرای خدمات  365 روز  و برآورد تقریبی پروژه مبلغ 660ر780ر468ر261ر2 ریال و  محل اجرای خدمات  کلیه مناطق عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی   می باشد.

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

1-داشتن شخصیت حقوقی و ارائۀ مدارک ثبت شرکت شامل: آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی، اساسنامه، آخرین تغییرات، کد اقتصادی وشناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر(فکس).

2-داشتن گواهینامه صلاحیت معتبر و داشتن ظرفیت آزاد در پایه یک رشته نفت و گاز طبق سایت سازمان برنامه و بودجه کشور  یا

3- داشتن گواهینامه صلاحیت معتبر و داشتن ظرفیت آزاد در پایه یک رشته کاوش های زمینی حفاری هیدروکربوری طبق سایت سازمان برنامه بودجه کشور  یا

4-داشتن تجربه انجام حداقل یک قرارداد با موضوع سرویس های لوله مغزی سیار حفاری مواد هیدروکربوری در ده سال گذشته

5-داشتن گواهینامه معتبر تائید صلاحیت ایمنی پیمانکاران از وزارت تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی

6-داشتن توانائی ارائۀ ضمانتنامۀ بانکی 613ر375ر929ر53 ریال به عنوان تضمین شرکت در مناقصه.

7-عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (‌ستاد ) و دارا بودن گواهی امضاء الکترونیکی وتکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت www.setadiran.ir

8- داشتن صورت‌های مالی حسابرسی شده سال 1400

* شرکت کنندگان می­بایست نسبت به ثبت نام در سامانه جامع تجارت ایران(جام) به نشانی ntsw.ir به منظور فراهم نمودن امکان استعلام و تعیین اصالت صورت های مالی حسابریسی شده مناقصه گران از سامانه پردیس اقدام نمایند.

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مناقصه گران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاءالکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 1456 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استانها در سامانه www.setadiran.ir بخش "ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه گر " موجود است. آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد تا ساعت 10:00 روز سه­شنبه مورخ 12/10/1402  و آخرین مهلت ثبت و بارگذاری اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی این مناقصه تا ساعت 10:00 روز سه­شنبه مورخ 26/10/1402 می­باشد.

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن های 87524442(021) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 15940
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب