31 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1398/02/23 - 16:52
  • تعداد بازدید خبر : 1318
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
با حکم مهندس محمدی:

رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق منصوب شد

متن صوتی

محمدناصر نام آور با حکم مهندس محمدی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق به عنوان رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری منصوب شد.

رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق منصوب شد,محمدناصر نام آور

محمدناصر نام آور با حکم مهندس محمدی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق به عنوان رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با صدور حکمی مهندس محمد ناصر نام آور را به عنوان رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری این شرکت منصوب کرد.


در متن این حکم آمده است:


جناب آقای مهندس محمد ناصر نام آور


 


با سلام


با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی، از تاریخ صدور این حکم به عنوان "رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق" منصوب می شوید. از جنابعالی انتظار می رود با اتکال به خداوند بزرگ متعال و همکاری و همیاری نیروهای متعهد و متخصص آن مجموعه و تعامل با مدیران، رؤسا و ذینفعان سازمان موارد مهم زیر در دستور کار قرار گیرد :


-سازماندهی، طراحی و اصلاح ساختار سازمانی با توجه به اهداف و خط و مشی شرکت در راستای چابک سازی، ارتقاء کیفیت و پایه های سازمانی
-مطالعه و بررسی نقاط قوت و ضعف شرکت و بکارگیری نظام های نوین مهندسی در رفع نارسائی ها و کوتاه کردن فرآیندها
-عارضه یابی فرایندهای موجود وطراحی و پیاده سازی مکانیزم و سیستم های بهبود کیفیت جهت ارتقاء بهره وری سازمان
-تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، طراحی و ایجاد سیستم ها و ساختارهای اطلاعاتی و ارائه الگوها و راهکارهای لازم جهت بهبود نظام اطلاعاتی
-توجه جدی به اصلاح چارت سازمانی غیررسمی و غنی سازی شغل در جهت استفاده بهینه از توان نیرو های غیررسمی
-ایجاد انگیزه، شور و نشاط در محیط کار، ارتقاء دانش و مهارت همکاران از طریق آموزش و مربی گری در راستای استفاده حداکثری از توان نیروی انسانی


فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات و تلاش های بی شائبه و تأثیرگذار جناب آقای مهندس جعفر سلیمانی که در این مدت مسؤولیت این واحد را بعهده داشته اند تشکر و قدردانی می نمایم.


 

  • گروه خبری : انتصابي
  • کد خبر : 13045
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب