31 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1398/03/13 - 12:53
  • تعداد بازدید خبر : 1196
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
با حکم معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش

مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد

متن صوتی

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش، طی حکمی امیر وکیل زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منصوب کرد.

مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد, امیر وکیل زاده

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش، طی حکمی امیر وکیل زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منصوب کرد.


به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در حکم علیرضا صادق آبادی خطاب به وکیل‌زاده آمده است: «نظر به تخصص، تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منصوب می‌شوید.


امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره‌گیری از تجارب کارکنان و کارشناسان متعهد آن شرکت و تعامل مناسب با مدیران پرتلاش آن مجموعه در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.


فرصت را مغتنم شمرده و از خدمات جناب آقای سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، کمال تشکر را داشته و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند متعال خواستارم.»


به گزارش شانا، امیر وکیل‌زاده متولد آبان‌ماه ۱۳۴۳ و فارغ التحصیل مهندسی برق و کارشناسی ارشد مدیریت پروژه و ساخت از دانشگاه صنعتی شریف است.


وی همچنین سابقه معاونت مدیر صادرات و واردات، مدیر طرح گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی)، معاون اجرا و بهره‌برداری، رئیس برنامه‌ریزی و برآوردها، رئیس خدمات برق، رئیس بازرسی ابزار دقیق و مهندس ارشد تعمیرات برق را در کارنامه کاری خود دارد.


وکیل‌زاده پیش از این به عنوان معاون مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مشغول فعالیت بوده است.


به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی همچنین در حکم دیگری سید محمدرضا موسوی خواه را به عنوان مشاور و نماینده ویژه خود در کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی منصوب کرد.


 

  • گروه خبری : انتصابي
  • کد خبر : 13087
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب