12 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1399/02/09 - 13:33
  • تعداد بازدید خبر : 2822
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
در راستای انجام طرح رزمایش مواسات انجام شد

توزیع بسته معیشتی برای مردم شریف 22 روستای شمال شرق کشور

متن صوتی

پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در طرح رزمایش مواسات، همدلی وکمک مومنانه، شرکت بهره برداری نفت وگاز شرق با مشارکت کارکنان این شرکت ,در 22 روستا از دهستانهای خانگیران و کل بی بی شهرستان سرخس بسته معیشتی توزیع کرد.

توزیع بسته معیشتی برای مردم شریف 22 روستای شمال شرق کشور

پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در طرح رزمایش مواسات، همدلی وکمک مومنانه،  شرکت بهره برداری نفت وگاز شرق با مشارکت کارکنان این شرکت ,در 22 روستا از دهستانهای خانگیران و کل بی بی شهرستان سرخس بسته معیشتی توزیع کرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به نقل از شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ، بر اساس شرایط بوجود آمده حاصل از ویروس کرونا و جهت گذر از این بحران سخت، همکاری و همیاری تمامی اقشار و نهاد ها را می طلبد.در این راستا شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق نیز با مشارکت کارکنان ,با هدف کمک به روستاهای همجوار مناطق عملیاتی و نیز در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی از ابتدای بحران کرونا برنامه‌های متعددی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.


بر اساس این گزارش ، توزیع۵۰۰ بسته معیشتی بین افراد و خانوادهای کم بضاعت، توزیع ۴۰۰۰ عدد ماسک تنفسی، ۳۵۰۰ جفت دستکش، آموزش رعایت بهداشت فردی به اهالی و نصب بنرهای رعایت اصول بهداشتی و استقرار اکیپ تب سنجی جهت اهالی روستاهای زیرمجموعه دهستانهای خانگیران و کل بی بی شهرستان سرخس با همکاری کارکنان و پایگاه مقاومت بسیج قدس خانگیران شرکت برنامه ریزی و اجرا شده است.


این گزارش می افزاید ، از دیگر فعالیت های شاخص انجام شده در قالب مسئولیت‌های اجتماعی توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ، ضدعفونی و گندزدایی محیط زندگی مردم شریف و ساکنان عزیز هشت روستای پیرامون منطقه عملیاتی خانگیران را شامل می شود.


 







 


 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی,مسئولیت های اجتماعی
  • کد خبر : 13757
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب