14 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1399/06/30 - 13:11
  • تعداد بازدید خبر : 1616
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
با هدف شناسایی راهکارهای ارتقای مسئولیت اجتماعی

دوره آموزشی مسئولیت اجتماعی در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد

متن صوتی

دوره آموزشی با موضوع مسئولیت اجتماعی شرکت به منظور ارتقاء سطح دانش مدیران و روسای واحدهای سازمانی فعال در حوزه مسئولیت های اجتماعی و همچنین راهکارهای پوشش هرچه بیشتر در ستاد شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد.

دوره آموزشی مسئولیت اجتماعی در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد

دوره آموزشی با موضوع مسئولیت اجتماعی شرکت به منظور ارتقاء سطح دانش مدیران و روسای واحدهای سازمانی فعال در حوزه مسئولیت های اجتماعی و همچنین راهکارهای پوشش هرچه بیشتر در ستاد شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به نقل از شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با حضور دکتر حسین محمودی به عنوان استاد مشاور در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت دوره¬ ی آموزشی مسئولیت اجتماعی به مدت دو روز در ستاد کرمانشاه برگزار گردید.


جلال الدین بنی عامریان رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی مسئولیت اجتماعی در راستای ابلاغیه وزارت نفت واهتمام شرکت های نفتی در عمل به مسئولیت اجتماعی خود و با هدف درک مفاهیم مسئولیت اجتماعی، چرایی و اهمیت مسئولیت اجتماعی برای شرکت و ذی نفعان، پیامدهای مثبت توجه به مسئولیت اجتماعی، راهنماها و مقررات مربوط به مسئولیت اجتماعی، تعریف استراتژی مسئولیت اجتماعی و در نهایت راهکارهای لازم به منظور پیاده سازی مسئولیت اجتماعی در شرکت برگزار شد.


وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و حمایت مدیریت شرکت این دوره ها همچنان تداوم می یابد و با همکاری و مشارکت همه واحد ها در ستاد و مناطق عملیاتی بستر حضور موثر این شرکت در مسئولیت اجتماعی فراهم خواهد شد.


رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب اظهار داشت: با توجه به گستردگی حوزه عملیاتی شرکت در چندین استان غرب کشور و درهم تنیدگی مناطق عملیاتی با جوامع محلی و بروز بحران های مختلف طبیعی در چند سال اخیر(نظیر سیل، زلزله، بیماری کرونا و ...) شرکت با همکاری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت ملی نفت ایران اقداماتی در زمینه کنترل و کمک به رفع این بحرانها به انجام رسانده و همچنین فعالیت هایی نیز در ارتباط با زیر ساخت های جوامع محلی صورت گرفته است که برگزاری این دوره ها می تواند در ارتقای سطح آگاهی و ساختارمند نمودن عمل به مسئولیت اجتماعی موثر باشد.


وی در پایان افزود: در این دوره آموزشی مدیران و روسای شرکت، اعضای کمیته مسئولیت اجتماعی، کارشناسان تدوین گزارش پایداری شرکت و مسئولین اجرایی کمیته مسئولیت اجتماعی حضور داشتند و شرکت کنندگان از طریق مهارت یابی در چارچوبهای اجرایی و مهارتی مسئولیت اجتماعی شرکت (ایزو ۲۶۰۰۰)، ارزیابی تاثیرات محیط زیستی و اجتماعی و تسهیلگری اجتماعی زمینه و امکان تعامل هدفمند و مسئولانه شرکت با ذینفعان، بویژه جوامع محلی فراهم آمد.


همچنین با برگزاری این دوره ها راهکار های لازم در خصوص تهیه و اجرای برنامه های مسئولیت اجتماعی شرکت و دیگرامور مرتبط فراهم می آید و در نهایت گزارش پایداری شرکت نیز مدون و مستدل می‌گردد.


 

  • گروه خبری : خبر,تولیدی,مسئولیت های اجتماعی
  • کد خبر : 13973
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب