13 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1399/10/25 - 08:11
  • تعداد بازدید خبر : 1569
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

رونمایی ازگزارش پایداری شرکت بهره‌برداری نفت وگازغرب

متن صوتی

با حضورمدیرعامل، هیات مدیره، رؤسا و سرپرستان واحدهای ستادی شرکت بهره‌برداری نفت وگازغرب ازگزارش پایداری شرکت رونمایی شد.

با حضورمدیرعامل، هیات مدیره، رؤسا و سرپرستان واحدهای ستادی شرکت بهره‌برداری نفت وگازغرب ازگزارش پایداری شرکت رونمایی شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، در این آئین که صبح چهارشنبه۲۴ دی ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در محل ستاد برگزار شد، مهندس سعید ناصری پور، مدیرعامل این شرکت از تلاش‌های کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در راستای تدوین و انتشار گزارش پایداری تقدیر کرد.


مهندس ناصری پور، انتشار گزارش پایداری را دستاوردی مهم در حوزه عمل به مسئولیت‌ اجتماعی عنوان و تصریح کرد: تشریح اقدامات انجام شده و ارائه برنامه ها و راهبردهای مدنظر در این زمینه می‌تواند به بهبود شاخص‌های مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های نیروی انسانی،جوامع پیرامون و محیط زیست منجر شود..


وی افزود: انتشار این گزارش پایداری که برای نخستین بار در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب انجام شده است می‌تواند سرآغاز توجه بیش از پیش به امر مهم مسئولیت اجتماعی و نقش و تاثیر بی بدیل آن در پیشبرد اهداف متعالی و تحقق چشم انداز و مأموریت و اهداف این شرکت در راستای csr باشد.


شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب از شرکت‌های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و تولیدکننده نفت و گاز در استان های غرب کشور می باشد.


 

  • گروه خبری : خبر,تولیدی,مسئولیت های اجتماعی
  • کد خبر : 14170
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب