13 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1399/10/25 - 18:31
  • تعداد بازدید خبر : 1739
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

كسب تندیس طلایی همايش مسئوليت های اجتماعی وزارت نفت توسط شركت بهره برداری نفت و گاز غرب

متن صوتی

در آیین اختتامیه همایش CSR صنعت نفت، شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب موفق به کسب عنوان برتر و دریافت سپاسنامه به همراه تندیس طلایی، بخاطر اقدامات شاخص و شایسته این شرکت در قبال جوامع عشایری و روستایی و همزیستی ایل راه و نفت راه شد.

كسب تندیس طلایی همايش مسئوليت هاي اجتماعي وزارت نفت توسط شركت بهره برداری نفت و گاز غرب

صبح امروز (پنجشنبه۲۵ دی ماه) در آیین اختتامیه همایش CSR صنعت نفت، شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به عنوان یکی از سه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، حاضر در این همایش موفق به کسب عنوان برتر و دریافت سپاسنامه به همراه تندیس طلایی، بخاطر اقدامات شاخص و شایسته این شرکت در قبال جوامع عشایری و روستایی و همزیستی ایل راه و نفت راه شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، این شرکت با ارائه گزارش پایداری مسئولیت های اجتماعی خود در قالب سه شرکت تابعه بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، غرب و شرق در پنجمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت حضور یافت.


مهندس ناصری پور مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در آیین اختتامیه این همایش که به صورت مجازی برگزار شد، در جمع مدیران، روسا و اعضا کمیته مسئولیت اجتماعی این شرکت با تبریک این موفقیت در سطح وزارت نفت گفت: بدون شک اقدامات همه کارکنان شرکت در ستاد و مناطق عملیاتی در طول چند سال اخیر و رسالت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی و همراهی با جوامع پیرامونی خود، از دلایل اصلی این موفقیت به شمار می رود.


وي با بيان اينكه اين همايش در راستاي گسترش مفهوم مسئوليت اجتماعي در صنعت نفت و ارائه و تبادل تجربه هاي علمی و عملي شركت‌هاي نفـتي در اين زمينه برگزار می شود، گفت:  خوشبختانه با توجه به اقدامات خوب شرکت  بهره برداری نفت و گاز غرب در این زمینه و همراهی و همیاری نسبت به جوامع خود در بحران هایی نظیر، زلزله، سیل و اخیرا شیوع ویروس کرونا، این شرکت توانست این موفقیت ارزشمند در راستاي مسئوليت اجتماعي را کسب کند.


وی افزود: بر همین اساس و با توجه به گستردگی مناطق عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، در طول چند سال اخیر این شرکت بحران هایی نظیر زلزله بزرگ کرمانشاه، سیل ویرانگر غرب و جنوب غرب کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا را تجربه نمود و با توجه به استقرار آن در استانهای کمتر توسعه یافته غرب کشور، مواجهه با این بحرانها و کمک به جوامع پیرامونی، حل چالش های پیش رو را دو چندان سخت تر می نمود که خوشبختانه با تلاش جهادی همه همکاران در ستاد و مناطق عملیاتی و با کمک های مهندس حاتمی، مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران توانستیم با موفقیت بر این بحران ها فائق آییم.   


در همین راستا جلال الدین بنی عامریان، رئیس روابط عمومی و دبیر کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب نیز گفت: بر اساس ابلاغ دفتر امور مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، تدوین اولین گزارش پایداری بر اساس نظامنامه و راهنمای تدوین گزارش، در دستور کار کمیته CSR این شرکت قرار گرفت.


وی در همین  رابطه اظهار داشت: در واقع با توجه به ویژگیهای خاص جغرافیایی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب از حیث گستردگی و پراکندگی اماکن و تأسیسات در استان های غرب و جنوب غرب کشور و همجواری آن با اقوام و قومیت های مختلف کرد، لر، عرب، فارس و ...ساکن در شهرها، روستاها و عشایر، واقع شدن اماکن و تاسیسات در نوار مرزی و نقاط صفر مرزی مشترک با کشور همسایه، موضوع جوامع پیرامون را برای این شرکت بسیار حائز اهمیت نموده است.  


بنی عامریان تصریح کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب همواره تلاش داشته تا در جهت بهبود و افزایش شاخص های مسئولیت اجتماعی گام های مثبتی بردارد.لذا در همین راستا اقدام به تدوین و انتشار و همچنین ارائه گزارش پایداری CSRخود در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت نمود.


دبیر کمیته مسئولیت اجتماعی، در پایان از حسن توجه و مساعدت های مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در جهت تحقق اهداف مسئولیت های اجتماعی در شرکت غرب و همچنین پشتیبانی وحمایت های مهندس ناصری پور، مدیران، روسا و به ویژه کارکنان خدوم این شرکت در همراهی ایشان به منظور دستیابی به این مهم  تقدیر و تشکر به عمل آورد.


پنجمین همايش مسئوليت اجتماعي نفت (CSR) با هدف بررسی و ارزیابی گزارش‌های شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در صنعت نفت، ارتقای دانش و بینش مسئولیت اجتماعی نزد مدیران و کارشناسان صنعت نفت، تقویت زمینه‌های عملیاتی کردن مفاد نظام‌نامۀ مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، ایجاد گفت‌وگو و تعامل میان ذینفعان و شرکت‌ها، ترغیب شرکت‌ها به یکپارچه کردن مسئولیت اجتماعی در شرکت و تشویق شرکت‌ها به ارائه منظم گزارش پایداری شرکت و ارتقای کیفیت گزارش‌دهی برگزار شد.  


 


 


 

  • گروه خبری : خبر,تولیدی,مسئولیت های اجتماعی
  • کد خبر : 14172
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب