13 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1399/10/25 - 08:57
  • تعداد بازدید خبر : 1525
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
درمراسم افتتاحیه پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت

گزارش پایداری شرکت بهره‌برداری نفت وگازغرب به عنوان گزارش برتر مجموعه شرکت ملی نفت ایران ارائه شد

متن صوتی

در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت دبیر کمیته CSRشرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به عنوان یکی از سه شرکت تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به ارائه گزارش پایداری در حوزه مسئولیت های اجتماعی پرداخت.

بنی عامریان، رئیس روابط عمومی، نفت و گاز غرب

پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت صبح روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه ۹۹ به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در مراسم افتتاحیه این همایش که با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و مشاور امور اجتماعی وزیر نفت برگزار شد،دبیر کمیته CSR شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به عنوان یکی از سه شرکت تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به ارائه گزارش پایداری در حوزه مسئولیت های اجتماعی پرداخت.


جلال‌الدین بنی‌عامریان، دبیر کمیته CSR شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب ضمن ارایه گزارش پایداری در این همایش، به معرفی شرکت و تبیین چشم انداز، مأموریت و استراتژی مسئولیت اجتماعی و نیز به تشریح مهمترین اقدامات مسئولیت اجتماعی در قبال جوامع پیرامون، محیط زیست و کارکنان پرداخت.


وی در ادامه به اقدامات شاخص زیست محیطی در حوزه شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب اشاره و اهم آنها را مدیریت انتشار آلاینده‌های هوا و گازهای گلخانه‌ای، مدیریت منابع آب و حفاطت از تنوع زیستی و مدیریت پسماند برشمرد.


در این همایش همچنین مهمترین اقدامات و فعالیت‌های نفت و گاز غرب در زمینه بهبود شرایط بهداشت و ایمنی کارکنان و نیز ارتقا آسایش و رفاه پرسنل و خانواده‌های ایشان در ستاد و مناطق عملیاتی تابعه نیز تشریح شد.


رییس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اشاره به اقدامات این شرکت در زمینه همجواری مسئولانه با عشایر و روستائیان، در خصوص اهم فعالیت‌های انجام شده در جهت مقابله با حوادث غیرمترقبه مانند زلزله سرپل ذهاب در سال 1396 و سیل گسترده در غرب کشور در سال 1398 و نیز عملکرد این مجموعه در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به ویژه در جوامع پیرامون نواحی عملیاتی توضیحاتی ارائه کرد.


بنی عامریان تأکید کرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به دلیل استقرار در جغرافیای صفر مرزی کشور و لزوم صیانت از تأسیسات و چاه‌های نفت و گاز،همواره به پشتیبانی مسئولانه از امنیت مرزی و تعامل با نیروهای نظامی،انتظامی و امنیتی مستقر در مرزهای غربی کشورتوجه ویژه دارد.


در پایان دبیر کمیته CSRشرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب ضمن تشریح برنامه اقدام آتی این شرکت اظهار داشت: گزارش پایداری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب متعاقب فراخوان پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در اردیبهشت ماه سال جاری و پس از تشکیل کمیته مسئولیت اجتماعی بر اساس استاندارد GRI و راهنمای تدوین گزارش پایداری ابلاغ شده از سوی دفتر امور مسئولیت اجتماعی صنعت نفت تدوین و در همایش مزبور ارائه شد.


 

  • گروه خبری : خبر,تولیدی,مسئولیت های اجتماعی
  • کد خبر : 14171
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب