29 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1398/08/08 - 11:23
  • تعداد بازدید خبر : 1190
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری امام هشتم و خدمت رسانی به کاروان های پیاده بارگاه منور رضوی در شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق

متن صوتی

برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در شركت بهره برداری نفت و گاز شرق و خدمت رسانی به کاروان های پیاده بارگاه منور رضوی از جمله اقدامات انجام شده در ایام شهادت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در شركت بهره برداری نفت و گاز شرق و  خدمت رسانی به کاروان های پیاده بارگاه منور رضوی از جمله اقدامات انجام شده در ایام شهادت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در این شرکت بهره بردار بوده است.


برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در شركت بهره برداری نفت و گاز شرق


به مناسبت فرارسیدن رحلت نبي مكرم اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبي(ع) و سالروز شهادت هشتمین اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) آیین سوگواری و عزاداری با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شركت بهره برداري نفت وگاز شرق برگزار شد.


مراسم سوگواري و عزادراي به مناسبت سالروز رحلت نبي مكرم اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبي(ع) و سالروز شهادت هشتمین اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) همراه با جلسات سخنراني مذهبي به مدت 3 شب در شرکت بهره برداري نفت و گاز شرق برگزار گردید.


شایان ذکر است این مراسمات معنوی كه با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مداحی و عزاداری همراه بود در دو محل مسجد اميرالمومنين(ع) استراحتگاه خانگيران (ویژه کارکنان) و مسجد چهارده معصوم(ع) شهرك نفت سرخس (ویژه کارکنان و خانواده) برگزار شد.


 


 







خدمت رسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در حوزه زیر ساختی و حمل و نقلی به کاروان های پیاده بارگاه منور رضوی


به گزارش روابط عمومی، صفر چوپان زاده سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ضمن تسلیت رحلت جانسوز حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع)و امام رضا (ع) گفت : با برنامه های تدوین شده شرکت برای پشتیبانی از زائران بارگاه منور رضوی در دهه پایانی صفر این شرکت فعال تر از گذشته به پشتیبانی و خدمات رسانی از این زائران پرداخته است.


چوپان زاده افزود: با هماهنگی های صورت گرفته دبیر ستاد اعزام زائرین پیاده در طول مسیر سرخس به مشهد اقلام زیر ساختی و بهداشتی تهیه و نصب شد.


وی گفت : با توجه به اینکه از حد فاصل روستای شورلق تا مزداوند محور کوهستانی و خطرناک است انتقال زائرین پیاده با اتوبوس طی چندین نوبت بصورت روزانه صورت گرفته است.


چوپان زاده با تقدیر از تلاش های واحد های ترابری و تاکسیرانی شرکت اظهار داشت: پشتیبانی با ادوات سنگین همچون جرثقیل و کامیون و همچنین خودروهای سبک از دیگر اقدامات برای زائرین پیاده بوده است.


وی ادامه داد: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته در جهت رفاه حال زوار و خدمت رسانی به ایشان، ​چند دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائرین از مشهد به سرخس و همچنین تعداد ۴دستگاه اتوبوس از ترمینال راه آهن سرخس برای بازگشت زائرین به شهرستان سرخس و روستاهای هم جوار در نظر گرفته شده است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های خدمات رسانی شرکت بر اساس اعلام ستاد کاروان های پیاده سرخس از ۲ آبان ماه تا ۶ آبان بوده است.


 



 

  • گروه خبری : فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 13386
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب