21 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1398/11/19 - 10:49
  • تعداد بازدید خبر : 1421
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
با حضور مشاور ارشد فرهنگی وزیر نفت آغاز شد؛

ترنم نوای انقلاب در منطقه عملیاتی خانگیران

متن صوتی

در سالروز چهل و یکمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، زنگ پیروزی انقلاب در منطقه عملیاتی خانگیران با حضور دکتر احمد مجیدی مشاور ارشد فرهنگی وزیر نفت نواخته شد.

ترنم نوای انقلاب در منطقه عملیاتی خانگیران

در سالروز چهل و یکمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، زنگ پیروزی انقلاب در منطقه عملیاتی خانگیران با حضور دکتر احمد مجیدی مشاور ارشد فرهنگی وزیر نفت نواخته شد.


دکتر احمد مجیدی با حضوردر جمع کارکنان منطقه عملیاتی خانگیران با بیان ریشه ها و زمینه های وقوع انقلاب اسلامی ، آنرا آغازی بر پایان سیطره دولتهای استکباری و رژیم وابسته پهلوی دانست و استقلال و سرافزاری کشور را به عنوان تجلی و نماد اراده و خواسته ملت شریف ایران اسلامی که ریشه در باور های دینی و قرآنی دارد ، برشمرد.


وی با تأکید بر اهمیت و نقش تربیتی قرآن در تحقق سعادت فردی و جمعی خاطرنشان کرد : قرآن کریم به عنوان کلام الهی ، نسخه شفابخش و راهنمای عملی زندگی انسانهاست که سعادت فردی و جمعی را برای آنها محقق می سازد و مهجوریت آن در جامعه انسانی خسران نعمت و سرفصل گرفتاریهاست.


مشاور ارشد فرهنگی وزیر نفت توجه به جایگاه نیروی انسانی و لزوم تکریم آنها را بسیار حیاتی دانست و تصریح کرد : شکوفایی و توسعه هر جامعه مرهون تلاش و همت نیروی انسانی است و هر دگرگونی در راستای تغییر در نگرش و باور آنها تحقق می یابد . در این راستا بر مجموعه مدیریت ها فرض است که در رفع مشکلات و دغدغه های آنها و ایجاد فضایی با نشاط ، کوشا باشند.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به نقل از شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ، دکتر مجیدی از اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ و منابع انسانی در بخش های مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ابراز خرسندی کرد و تغییرات به وجود آمده را حائز اهمیت دانست.


مهندس ابوالحسن محمدی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در این نشست با تشریح مجموعه عملکرد این شرکت در حوزه منابع انسانی اظهار داشت :یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین اقدامات انجام شده برگزاری نشست های مختلف با کارکنان و خانواده های ایشان بود و ثمره آن آگاهی از بسیاری از مشکلات همکاران و خانواده های ایشان بود که به یاری خداوند متعال و حمایت های مدیران صنعت نفت تاکنون توانسته ایم بخش زیادی از این مشکلات را برطرف کنیم.


وی افزود: در حوزه مسئولیت اجتماعی این شرکت توانسته است با همیاری و کمک در بحران های منطقه ای از جمله سیل، برگزاری محافل انس با قرآن نقش پیشگامی داشته باشد.


بر اساس این گزارش ، مهندس محمدی از اجرای موفقیت آمیز پروژه های فنی و تعمیراتی در شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق که بدون هیچ حادثه ای و با برنامه ریزی دقیق و رعایت کامل نکات HSE محقق شد، ابراز خرسندی کرد و گفت : تولید بالاتر از حد تکلیفی و تامین گاز استان های شمال و شمال شرق کشور در فصول سرد سال دستاورد زحمات و تلاش های بی دریغ کارکنان این مجموعه است.


 

  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 13598
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب