13 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/23 - 09:16
  • تعداد بازدید خبر : 1389
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

حضور سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در منطقه عملیاتی خانگیران

متن صوتی

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با هدف بررسی اقدامات و فعالیت های فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در منطقه عملیاتی خانگیران حضور یافت.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با هدف بررسی اقدامات و فعالیت های فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در منطقه عملیاتی خانگیران حضور یافت.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ، ضمن بازدید از تأسیسات تولید و استحصال گاز در منطقه عملیاتی خانگیران در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق و سرپرست شورای اقامه نماز و امور روحانیون و رئیس مرکز فعالیت های دینی صنعت نفت در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و نیز جمعی از مدیران و روسای شرکت شرق, اقدامات و فعالیت های فرهنگی نفت و گاز شرق را مورد بررسی قرار دادند.

در ابتدای جلسه مهندس خیبری ضمن عرض خیر مقدم به سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و تقدیر و تشکر از حضور ایشان و هیئت همراه در منطقه عملیاتی خانگیران، بر توجه خاص مجموعه شرکت شرق به حوزه مسائل فرهنگی و اهمیت آن در بین پرسنل و خانواده ها تاکید کرد. 

وی تصریح کرد: تا کنون اقدامات و فعالیت های مختلف فرهنگی موفق به صورت آتش به اختیار در مجموعه این شرکت انجام شده است و این مهم لازم است اما کافی نیست و بهتر است مسائل فرهنگی در شرکت ها در لوای یک قرارگاه فرماندهی ساماندهی شوند و شرکت ها با توجه به برنامه های تدوین شده سالانه از سوی این فرماندهی در حوزه مسائل فرهنگی عمل نمایند. 

مدیرعامل نفت و گاز شرق ادامه داد: همانطور که در حوزه تولید گاز و تامین سوخت مصرفی کشور دارای اهداف، برنامه و خط مشی هستیم و ما مکلف به اجرای آن می باشیم، نیازمند این هستیم که در حوزه مسائل فرهنگی نیز برای صنعت نفت خط مشی، برنامه و اولیت های فرهنگی مشخص شود.  

وی با اشاره به شعار «نفت مناطق مرکزی دوستار خانواده است» که از سوی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تعیین شده است گفت: کار فرهنگی آرامش فکری را برای همکاران به ارمغان می آورد و از سویی در ایمن سازی مجموعه بسیار موثر است. 

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در خط مقدم جبهه تولید به دغدغه های مهندس خیبری در حوزه مسائل فرهنگی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مجموعه فرهنگی وزارت نفت در حال تهیه یک نقشه جامع فرهنگی است و وجود ظرفیت بسیار خوب حضور فعال بیش از هزار طلبه در صنعت نفت کمک می کند تا بر روی این نقشه جامع فرهنگی به بهترین شکل کار نماییم. 

وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه خانواده به عنوان زیر بنا، زن را به عنوان مادر و همسر محور اصلی آن دانست و خاطر نشان کرد: دشمن در جنگ فرهنگی به دنبال تخریب خانواده است و با گره زدن آن به مسائل اقتصادی می خواهد اعتراضات را در جامعه افزایش دهد. 

وی گفت: کار کردن در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی سرمایه گزاری است و یکی از فعایتهای ارزشمندی که میتوانیم در مجموعه های فرهنگی انجام دهیم، توجه خاص به حوزه خانواده است و حفظ خانواده نیز یکی از راه های مقابله با جنگ شناختی و جهاد تبیین است. 

شایان ذکر است در این جلسه حسن نیازمند سرپرست روابط عمومی و فرمانده بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق بخشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه مسائل فرهنگی را در حوزه کارکنان و خانواده های محترم ایشان ارائه داد. 

این گزارش می افزاید، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور همچنین با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان سرخس با حجت الاسلام و االمسلمین بختیاری نیز دیدار کرد.

 

  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 15391
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب