13 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/07 - 10:18
  • تعداد بازدید خبر : 1093
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مشاور وزیر نفت و رئیس شورای اقامه نماز وزارت نفت؛ فعالیت در حوزه فرهنگ نیازمند تجمیع کارها و برنامه ریزی متمرکز است

متن صوتی

حجت الاسلام و المسلمین امیر حاجی کمالی ، فعالیت یکپارچه و برنامه ریزی متمرکز را اصلی مهم در در حوزه فرهنگ برشمرد و این نگاه و شیوه اجرایی در ستاد اقامه نماز و فعالیت های فرهنگی برای شرکت های تابعه صنعت نفت را لازم دانست.

 

حجت الاسلام و المسلمین امیر حاجی کمالی ، فعالیت یکپارچه و برنامه ریزی متمرکز را اصلی مهم در در حوزه فرهنگ برشمرد و این نگاه و شیوه اجرایی در ستاد اقامه نماز و فعالیت های فرهنگی برای شرکت های تابعه صنعت نفت را لازم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مشاور وزیر نفت و رئیس شورای اقامه نماز وزارت نفت در جلسه معارفه سرپرست شورای اقامه نماز و امور روحانیون و رئیس مرکز فعالیت های دینی صنعت نفت در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزارشد ، با تاکید بر رویکرد وزارت نفت در حوزه مسائل فرهنگی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و ساماندهی یکپارچه حرکتی انقلابی و فزاینده در مجموعه صنعت نفت رقم خواهیم زد و این مهم قطعا نیازمند همکاری و همراهی همه مدیران است .

وی با اشاره به رویکرد جدید وزارت نفت در حوزه مسائل فرهنگی و دینی و شورای اقامه نماز تصریح کرد : شعار ما در مجموعه صنعت نفت "استقرار حکومت قرآن و نماز" است و بر مبنای این شعار در ابتدای کار تغییراتی در ساختار مجموعه شورای اقامه نماز ایجاد کردیم و از این پس این مجموعه با عنوان مرکز فعالیت های دینی صنعت نفت فعالیت خواهد نمود.

حجت الاسلام و المسلمین امیر حاجی کمالی ، از حضور مدیران توانمند و متخصص در مجموعه صنعت نفت که علاوه بر تعهد و تخصص دارای دغدغه های فرهنگی نیز هستند، ابراز خرسندی کرد و آنان را افتخار صنعت نفت و کشور دانست.

بر اساس این گزارش ، در این جلسه آیت الله راشد یزدی با تاکید بر مبانی دینی به بیان اهمیت و جایگاه نماز پرداخت و افزود: اگر درک و معرفت به ارزش نماز برای کسی حاصل گردد هرگز در آن کوتاهی نکرده و یا آن را ترک نخواهد نمود.

همچنین جلسه هم اندیشی در حوزه مسائل فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با حضور مشاور وزیر نفت و رئیس شورای اقامه نماز وزارت نفت، مدیرعامل و مدیران شرکت شرق، سرپرست شورای اقامه نماز و امور روحانیون و رئیس مرکز فعالیت های دینی صنعت نفت در مشهد مقدس برگزار شد.

 

 

  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 15346
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب