21 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1398/11/21 - 12:53
  • تعداد بازدید خبر : 1234
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

متن صوتی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی، فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی، فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی NIOC، در پیام مسعود کرباسیان آمده است: «همکاران گرامی، انقلاب اسلامی ایران حاصل یک سده تلاش و مجاهدت ایرانیان در مسیر تحقق خواست تاریخی استقلال ، آزادی و پیشرفت مردم سالارانه بود، که با رهبری حیاتبخش امام خمینی(ره) و مشارکت و فداکاری های مردان و زنان غیور این سرزمین در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ثمر نشست.


سالها استقامت، ولایت مداری و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استكبارستیزی ملت همیشه در صحنه است، كه با وجود فشار همیشگی دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی به آرمان های انقلاب وفادار مانده، ارزش های اصیل ایران اسلامی را ارج می نهند.


امروز همه ما امنیت و موفقیت کشور را مدیون دلیرمردانی همچون سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی می دانیم که در لحظات سخت، سینه خویش را در مقابل گلوله های داغ سپر نمودند تا ذره ای از خاک و مال و ناموس ایران به دست نااهلان نیفتد. اینک بر ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش از پیش ارزش های نظام و انقلاب که اکنون تحت زعامت و رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عرصه های نوینی در جهان اسلام و نظام بین الملل گشوده است، کوشا بوده و تلاش کنیم.


اینجانب در طلیعه چهل و دومین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت ایران عزیزمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام این مسیر پر فراز و نشیب، فرارسیدن ایام مبارك دهه فجر و ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.»


 

  • گروه خبری : سایر منابع,فرهنگي
  • کد خبر : 13615
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب