10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/09 - 11:09
  • تعداد بازدید خبر : 915
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

کودک هشت ساله از خانواده نفت مرکزی بهترین کدنویس جهان شد

متن صوتی

در مسابقات کدنویسی کودکان جهان ، گلسا شمسی پور دانش آموز پایه سوم فرزند علی شمسی پور از کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در واحد بازرسی فنی منطقه عملیاتی آغار و دالان نفت و گاز زاگرس جنوبی موفق به کسب رتبه چهارم و کاپ بهترین کدنویسی جهان شد.

در مسابقات کدنویسی کودکان جهان ،  گلسا شمسی پور دانش آموز پایه سوم فرزند علی شمسی پور از کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در واحد بازرسی فنی منطقه عملیاتی آغار و دالان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی موفق به کسب رتبه چهارم و کاپ بهترین کدنویسی جهان شد.  
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ، مسابقات جهانی IKCCدر حوزه برنامه نویسی و کدنویسی کودکان و نوجوانان جهان، با حضور 917 شرکت کننده از 787 مدرسه 52 کشور در رده سنی هفت و هشت سال در بهمن 1402 به صورت آنلاین در کشور رومانی برگزار شد.  
 
بر اساس این گزارش این دوره ازمسابقات به موضوع هواپیما اختصاص داشت و گلسا شمسی پور برنامه‌ای سه مرحله‌ای با موضوع هواپیما و نجات حیوانات را برنامه نویسی کرد که بر اساس آن، بازی کننده پس از اتفاقات هیجان انگیز، به وسیله هواپیما اقدام به نجات حیوانات می نماید.  گلسا شمسی پور  بدون گذراندن دوره های آموزشی و تنها با راهنمایی والدین در منزل موفق به کسب دانش برنامه نویسی و کدنویسی شده است.
 
این گزارش می افزاید ، مسابقات کدنویسی کودکان جهان سالانه طی سه مرحله و در چهار رده سنی هفت تا 14 سال در رشته های مختلف بازی سازی، پویانمایی و داستان و مسابقات آزاد برگزار می شود و کودکان درسراسر جهان در آن به رقابت می پردازند.
 
  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 16048
کلمات کلیدی
  مسئول وب سایت
خبرنگار

مسئول وب سایت

تصاویر

تنظیمات قالب