16 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/07/17 - 13:41
  • تعداد بازدید خبر : 755
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد:

برگزاری مسابقات فوتسال داخلی ستاد و مناطق عملیاتی در سطح شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب

متن صوتی

به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین هفته دولت با همکاری امور ورزش و بسیج، یک دوره مسابقات فوتسال در سطح ستاد و مناطق عملیاتی تابعه شرکت برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین هفته دولت با همکاری امور ورزش و بسیج، یک دوره مسابقات فوتسال در سطح ستاد و مناطق عملیاتی تابعه شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد.

ماشالله حسینی رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات 8 تیم از ستاد کرمانشاه، منطقه عملیاتی ایلام، چشمه خوش(الف و ب)، تنگ بیجار، نفت شهر، دهلران و سرکان در سالن ورزشی مجتمع شهید تند گویان ایلام به رقابت پرداختند و در نهایت تیم های تنگ بیجار، دهلران و چشمه خوش(ب) عناوین اول تا سوم این مسابقات را از آن خود نمودند.

لازم به ذکر است در این دوره از رقابت ها تیم منطقه عملیاتی نفت شهر به عنوان تیم اخلاق انتخاب گردید.

وی افزود: همچنین در این دوره از رقابت ها اسامی 11 نفر از اعضای تیم شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب جهت شرکت در اولین المپیاد ورزشی شرکت نفت مناطق مرکزی از فوتبالیست های ستاد و مناطق عملیاتی انتخاب شده و تمرینات آنها جهت حضور در این رقابت ها  اغاز می شود.

رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در پایان با قدردانی از مهندس رضایی مدیر عامل شرکت و دیگر مدیران و مسئولان شرکت در برگزاری باشکوه این مسابقات ابراز امیدواری نمود به منظور ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان، تنوع بخشی در محیط کار، بهره وری و ایجاد حس همدلی بین همکاران در ستاد و مناطق عملیاتی تابعه زمینه برگزاری بیشتر رقابت های فرهنگی _ ورزشی فراهم گردد.

 

  • گروه خبری : خبر,ورزشي,تولیدی
  • کد خبر : 15304
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب