07 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/09 - 19:41
  • تعداد بازدید خبر : 1182
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با معرفی نفرات و تیمهای برتر پایان یافت

متن صوتی

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکتهای تابعه بهره برداری نفت وگاز زاگرس جنوبی ، شرق و غرب به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در کرمانشاه طی روزهای 29 مهر تا 9 آبان برگزار شد ، با شناخت نفرات و تیمهای برتر به کار خود پایان داد.

 

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکتهای تابعه بهره برداری نفت وگاز زاگرس جنوبی ، شرق و غرب که به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در کرمانشاه طی روزهای  29 مهر تا 9 آبان برگزار شد ، با شناخت نفرات و تیمهای برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، در مراسم اختتامیه دور دوم این رقابت ها که در محل هتل پارسیان کرمانشاه و با حضور مهندس علی رضایی مدیر عامل و اعضا هیات مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به عنوان میزبان اولین دوره این رقابت ها, مهرداد گل محمدی رئیس امور ورزش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و همچنین ورزشکاران شرکت های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد ،  از تیم ها و ورزشکاران برتر این رقابت ها تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مهندس علی رضایی با تقدیر مجدد از مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در برگزاری متمرکز این دوره از رقابت ها به صورت المپیاد و حسن اعتماد ایشان در معرفی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به عنوان میزبان اولین دوره این المپیاد، با اشاره به اهمیت و جایگاه رقابت های ورزشی در افزایش بهره وری نیروی انسانی و حفظ و نگه داشت آن خصوصا در مناطق عملیاتی و اقماری بر گسترش جایگاه ورزش در این شرکت خصوصا ورزش های گروهی تاکید نمود.

مهرداد گل محمدی رئیس امور ورزش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز در آیین اختتامیه این دوره از رقابت ها با تقدیر از میزبانی خوب شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب گفت: این دوره از رقابت ها به صورت متمرکز و در قالب المپیاد فرهنگی _ ورزشی برگزار شد و با توجه به تعداد نفرات زیاد ورزشکاران در رشته های مختلف تصمیم گرفته شد تا  رقابت ها در دو دوره برگزار گردد.

وی با تقدیر از مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت های تابعه در برگزاری اولین دوره این رقابت ها بر لزوم توجه جدی به موضوع ورزش در ستاد و مناطق عملیاتی تابعه تاکید نمود و برگزاری المپیاد ورزشی را فرصتی بزرگ برای نهادینه سازی ورزش در سطح شرکت دانست.

بر اساس این گزارش در دور اول این مسابقات که در رشته های فوتسال، شطرنج، شنا، والیبال، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و تیراندازی برگزار شد،  شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ، در رشته های فوتسال ، شطرنج و شنا با کسب مجموع 92 امتیاز ، رتبه نخست تیمی را خود اختصاص داد. همچنین ورزشکاران شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با کسب عنوان رتبه دوم در رشته فوتسال ، رده نخست در رشته شطرنج و قرار گرفتن بر سکوی اول در رشته های مختلف شنا از جمله کرال پشت (50 متر) ، قورباغه ، پروانه و آزاد تیمی ، رتبه اول این المپیاد را به نام خود به ثبت رساندند. همچنین ورزشکاران شرکت های بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و غرب نیز در مجموع تیمی به ترتیب رتبه های دوم وسوم را کسب کردند.

 این گزارش می افزاید ،  در دور دوم  این المپیاد طی روزهای هفتم و نهم آبان  با رقابت ورزشکاران در رشته های  والیبال، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و تیر اندازی دنبال شد.در این مرحله در رشته والیبال تیمهای شرکت بهره  برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ، شرق و غرب به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در رشته مسابقات آمادگی جسمانی زیر 38 سال سه ورزشکار شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب بر سه سکو جاخوش کردند .در مسابقات آمادگی جسمانی بالای 38 سال نیز ورزشکار شرکت نفت و گاز شرق در رده اول و رتبه بعدی نیز به وزررشکاران نفت و گاز غرب تعلق گرفت. در مجموع تیمی در این رشته نیز تیمهای نفت و گاز غرب ، شرق و زاگرس جنوبی اول تا سوم شدند.

شایان ذکر است ، در رشته تنیس روی میز ورزشکاران ستاد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و زاگرس جنوبی در رده اول و دوم قرار گرفتند و رتبه سوم نیز به صورت مشترک به دو ورزشکار نفت مرکزی و زاگرس جنوبی تعلق گرفت. در رشته تفنگ بادی ورزشکار شرکت نفت و گاز شرق در رتبه اول ایستاد و رتبه های دوم و سوم نیز به نفرات شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اختصاص یافت. همچنین در رشته تپانچه نیز به ترتیب غرب ، نفت مناطق مرکزی و زاگرس جنوبی بر سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند. در رشته تیراندازی تیمی نیز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، نفت و گاز غرب و نفت و گاز زاگرس جنوبی اول تا سوم شدند.

 

  • گروه خبری : خبر,ورزشي,تولیدی
  • کد خبر : 15352
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب