14 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/03/17 - 07:07
  • تعداد بازدید خبر : 1332
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهی فراخوان خرید خدمات مشاوره به شماره م م ن/4535-1402مربوط به خدمات جامع فــاوا (نرم افزاری، سخت افزاری ، شبکه وامنیت و همیار فنی) شرکت نفت مناطق مرکزی ایران شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) 2002093221000020

متن صوتی

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران(سهامی خاص) درنظر دارد موضوع پروژه فوق ­الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق فرآیند خرید خدمات مشاوره به مشاور واجد شرایط واگذار نماید.

الف) شرح مختصر کار

خرید خدمات مشاور جهت انجام خدمات در چهاربخش 1- کارشناسی فنـاوری اطلاعات2- شبکه­ای و ارتباطات و امنیت اطلاعات3- تعمیرات و نگهداری سخت افزارها 4- خدمات نرم افزاری می باشد.

 

ب) مدت، محل و برآورد اولیه اجرای کار

مدت اجرای پروژه 730 روز  و با بار مالی 000ر184ر353ر279 ریال و محل اجرای پروژه استان تهران می­باشد.

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی و همچنین وجود شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در خرید خدمات مشاور الزامی است:

  1. داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: آگهی روزنامه رسمی، اساسنامه، آخرین تغییرات، کد اقتصادی وشناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر،
  2. عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و دارا بودن گواهی امضاء الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی بارگذاری شده در سایت www.setadiran.ir
  3. دارا بودن مجوز سازمان حـراست صنعت نفت
  4. داشتنگواهی معتبر شـورای عالی انفورماتیک کشور و ظرفیت آزاد در سایت سازمان برنامه و بودجه کشور به آدرس:  www.sajar.mporg.ir  با حداقل رتبه یک در یکی از رشته های زیر:

  "خدمات پشتیبانی / تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری / شبکه داده ­های رایانه ­ای و مخابراتی / امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات"

  1. دارا بودن صورت­های مالی حسابرسی شده سال 1400
  • همچنین شرکت کنندگان می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه جامع تجارت ایران(جام) به نشانی ntsw.ir به منظور فراهم نمودن امکان استعلام و تعیین اصالت صورت های مالی حسابرسی شده مناقصه گران از سامانه پـردیس اقدام نمایند.

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مشاورین دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مشاوران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مشاوران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاءالکترونیکی را جهت شرکت در خرید خدمات مشاوره محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 1456 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استان­ها در سامانه www.setadiran.ir بخش "ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه ­گر " موجود است. آخرین مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی از سامانه ستاد ساعت10:00 صبح روز سه شنبه مورخ 30/03/1402 و آخرین مهلت تکمیل و ثبت اطلاعات استعلام ارزیابی کیفی در سامانه ستاد ساعت10:00 صبح روز سه شنبه مورخ 06/04/1402 می­باشد.

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن 87524433 (021) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 15700
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب