13 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/10 - 09:29
  • تعداد بازدید خبر : 508
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهی مناقصه خرید خدمات مشاوره به شماره م م ن/4470 /1401 مربوط به انجام خدمات مطالعات مفهومی، طراحی پایه، Feed و تهیه اسناد مناقصه EPC طرح توسعه فاز 2 میدان گازی آغار شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) 2001093221000085

متن صوتی

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران(سهامی خاص) درنظر دارد موضوع پروژه فوق ­الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق فرآیند خرید خدمات مشاوره به مشاور واجد شرایط واگذار نماید.

الف) شرح مختصر کار

انجام خدمات مشاوره مربوط به انجام خدمات مطالعات مفهومی، طراحی پایه، Feed و تهیه اسناد مناقصه EPC طرح توسعه فاز 2 میدان گازی آغار می باشد

 

ب) مدت، محل و برآورد اولیه اجرای کار

مدت اجرای پروژه 6 (شش) ماه و با بار مالی 766ر077ر279ر109 ریال و محل اجرای پروژه تهران می­باشد.

 

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی و همچنین وجود شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در خرید خدمات مشاور الزامی است:

  1. داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: آگهی روزنامه رسمی، اساسنامه، آخرین تغییرات، کد اقتصادی وشناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر(فکس)،
  2. داشتنگواهینامه صلاحیت معتبر و ظرفیت آزاد در حداقل پایه یک رشته مطالعات نفت و گاز با تخصص واحدهای پالایشگاه نفت و گاز و صنایع پتروشیمی و یا خطوط انتقال نفت و گاز و یا تاسیسات بالادستی روزمینی طبق سایت مشاوران تأیید صلاحیت شده سازمان برنامه و بودجه کشور 
  3. داشتن صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به سال مالی 1399 و ارائۀ مدارک جهت ارزیابی توان مالی.
  4. عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و دارا بودن گواهی امضاء الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی بارگذاری شده در سایت www.setadiran.ir

 

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مشاورین دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مشاوران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مشاوران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاءالکترونیکی را جهت شرکت در خرید خدمات مشاوره محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 1456 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استان­ها در سامانه www.setadiran.ir  بخش "ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه­ گر " موجود است. آخرین مهلت دریافت اسناد روز 8 صبح شنبه مورخ21/08/1401 و آخرین مهلت ثبت و بارگذاری اطلاعات در سامانه ستاد روز 8 صبح شنبه مورخ 28/08/1401 می­باشد.

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن 87524433 (021) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 15356
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب