16 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/23 - 11:19
  • تعداد بازدید خبر : 632
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

آگهی مناقصه عمومی (دو مرحله ای) شماره م م ن/ 4498/ 1401 ت ۱ مربوط به طرح توسعه میدان گازی توس به صورت EPC-EPD شماره ثبت در سامانه ستاد: 2001093221000104

متن صوتی

 شرکت نفت مناطق مرکزی ایران (سهامی خاص) درنظر دارد موضوع مناقصه فوق ­الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق مناقصه عمومی(دو مرحله­ ای) به شرکت­های واجد شرایط، واگذار نماید.

الف) شرح مختصر کار

  پروژه فوق الذکر مختصراً  شامل احداث جاده دسترسی و موقعیت و حفاری 3 حلقه چاه تولیدی جدید و یک حلقه چاه تعمیری، احداث تسهیلات سرچاهی ۴ حلقه چاه گازی (سرویس ترش)، خطوط لوله جریانی چاه‌ها، مرکز جمع‌آوری،خط لوله انتقال گاز تا CMF و خطوط لوله گاز شیرین از Tie-In خط لوله سراسری تا مرکز جمع آوری و احداث خطوط انتقال برق مورد نیاز  جهت توسعه میدان گازی توس می باشد.

ب) مدت، محل و برآورد اولیه اجرای کار

   مدت اجرای پروژه 24 ماه بوده و برآورد تقریبی اجرای کار 73،957،443 یورو و محل اجرای پروژه واقع در استان خراسان رضوی ، منطقه عملیاتی سرخس می­باشد.

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

1.         داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: اساسنامه، آگهی روزنامه رسمی تأسیس شرکت و آخرین تغییرات آن،  کد اقتصادی و شماره شناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر (فکس).

2.        متقاضیان به دو روش زیر می توانند در فرایند مناقصه شرکت نمایند:

2.1.        گروه مشارکت : (یک پیمانکار سطح الارض و یک پیمانکار تحت الارض) :

الف) برای پیمانکار تحت الارض :  دارا بودن یکی از شرایط زیر :

۱)  دارا بودن گواهینامه صلاحیت معتبر و داشتن ظرفیت آزاد در پایه یک رشته نفت و گاز طبق سایت سازمان برنامه و بودجه کشوریا

2) دارا بودن گواهینامه صلاحیت معتبر و داشتن ظرفیت آزاد در پایه یک رشته کاوش های زمینی حفاری هیدروکربوری طبق سایت سازمان برنامه و بودجه کشوریا

۳) تجربه انجام حداقل یک قرارداد با موضوع حفاری مواد هیدروکربوری با استفاده از دکل حفاری (بصورت ملکی یا استیجاری) در ده  سال گذشته

تبصره : در صورت استفاده از بند 3  فوق ارائه تاییدیه ثبت نام در سامانه تشخیص صلاحیت عوامل فنی و اجرایی از سازمان برنامه و بودجه حداکثر تا تاریخ پایان مهلت دریافت اسناد مناقصه و ارائه گواهینامه صلاحیت پیمانکاری به شرح مندرج در بندهای یک یا دو فوق الذکر  حداکثر تا تاریخ گشایش پاکات الزامی می باشد و در صورت عدم ارائه،پاکات مناقصه گر گشوده نخواهد شد و مناقصه گر از فرآیند مناقصه کنار گذاشته خواهد شد.

ب) برای پیمانکار سطح الارض : دارا بودن گواهینامه صلاحیت معتبر و ظرفیت آزاد نوع 1 در رشته طرح و ساخت صنعتی در رسته نفت و گاز مندرج در سایت پیمانکاران تأیید صلاحیت شده سازمان برنامه و بودجه کشور  الزامی می باشد.

ج) هر یک از اعضای گروه مشارکت باید دارای ظرفیت آزاد ریالی حداقل معادل برآورد اولیه مناقصه باشد.

د) هر یک از اعضا گروه مشارکت می بایست دارای ظرفیت آزاد از نظر تعداد کار مجاز نیز باشند و آزاد بودن ظرفیت یکی از پیمانکاران کافی نمی باشد. 

ه) تعداد اعضای گروه مشارکت بند"2.1 "دو عضو می باشد و حضور یک پیمانکار سطح الارضی و یک پیمانکار تحت الارضی واجد صلاحیت وفق بند "2.1" در گروه مشارکت الزامی است.

و) هر مناقصه‌گر ( به جز شرکت های E&P که بر اساس توضیح ۴ مجاز به شرکت به صورت مشارکت نمی‌باشند) ، فقط مجاز به عضویت در یک گروه مشارکت می باشد .

ز) رعایت مفاد بند  ( ه ) و (  و )  فوق  الزامی می باشد و در صورت عدم رعایت مفاد فوق، کل گروه مشارکت از فرآیند مناقصه حذف می گردد.

2.2      دارا بودن گواهی صلاحیت معتبر و ظرفیت آزاد در زمینه E&P از معاونت پژوهش و فناوری وزارت نفت در تاریخ آخرین مهلت بارگذاری اسناد

        

داشتن صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به سال مالی 1399 یا  1400 .  

داشتن توانایی ارائه ضمانتنامه بانکی به مبلغ  228،334،544،092 ریال به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار.

عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و دارا بودن گواهی امضاء الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت www.setadiran.ir 

دارا بودن گواهینامه معتبر تائید صلاحیت ایمنی پیمانکاری صادر شده توسط وزارت تعاون, کار و امور اجتماعی

ثبت نام  در سامانه جامع تجارت ایران(جام) به نشانی ntsw.ir  به منظورفراهم نمودن امکان استعلام و تعیین اصالت صورت های مالی حسابرسی شده مناقصه گران از سامانه پردیس

داشتن تجربه طراحی و مهندسی حفاری جهت پیمانکار بخش تحت الارض در گروه مشارکت و یا پیمانکار  E&P الزامی می باشد. در غیر اینصورت گروه مشارکت یا پیمانکار E&P از فرایند مناقصه حذف خواهد شد.

توضیح: ۱)  چنانچه هریک از اعضای گروه مشارکت/ پیمانکار E&P   الزامات ذکر شده فوق را دارا نباشد، کل گروه مشارکت/ پیمانکار E&P  از ارزیابی کیفی حذف خواهد شد.

          ۲) بر اساس ماده ۸ آئین‌نامه تضمین معاملات دولتی در صورت حضور گروه مشارکت در مناقصه، ارائه کلیه تضامین مناقصه بر طبق اسناد بر عهده  رهبر گروه مشارکت می‌باشد.

             3) لازم است رهبر گروه مشارکت اسناد مناقصه را دریافت و نسبت به اعلام آمادگی اقدام نماید.

             ۴) در صورت شرکت مناقصه گران با گواهینامه E&P در مناقصه، حضور در گروه مشارکت امکان پذیر نمی باشد

سایر شرایط خصوصا موارد مربوط به گروه مشارکت در فرم استعلام ارزیابی کیفی به صورت مشروح لحاظ گردیده است

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

  کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مناقصه گران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاءالکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 1456 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استانها در سامانه www.setadiran.ir بخش "ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه گر " موجود است. آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد تا ساعت 08:00 صبح روز چهارشنبه مورخ 02/09/1401 و آخرین مهلت ثبت و بارگزاری اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی این مناقصه تا ساعت 08:00 صبح روز چهارشنبه مورخ 16/09/1401 می باشد.

خاطرنشان می سازد " پیشنهاد قیمت ها می­بایست متناسب با کالای ساخت داخل و با لحاظ کیفیت ارائه گردد. "
درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن­   021-87524410 تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 15393
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب