10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/12 - 10:52
  • تعداد بازدید خبر : 844
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور نماینده مدیر عامل شرکت ملی نفت؛

وضعیت گاز در شمال شرق پایش شد

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران دیروز جمعه با هدف بررسی میدانی و پایش وضعیت و پایداری تولید گاز در منطقه عملیاتی خانگیران حضور یافت.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران دیروز جمعه با هدف بررسی میدانی و پایش وضعیت و پایداری تولید گاز در منطقه عملیاتی خانگیران حضور یافت. 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهندس مهدی حیدری در این بازدید ضمن ابلاغ  سلام مقام عالی وزارت نفت و همچنین مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و تشکر از زحمات همکاران پرتلاش شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ، از تولید حداکثری گاز این شرکت جهت تامین شش استان شمال شرق و شمالی کشور خبر داد.  
 
ایشان با توجه به انجام ذخیره سازی هوشمندانه درماهها ی اول سال بیان داشت  هم اکنون تا پایان فصل سرما قادر خواهیم بود روزانه ۲۰ میلیون  متر مکعب از بخش ذخیره سازی شده باز تولید داشته باشیم.
  
حیدری در ادامه افزود : همدلی همکاران ما در شرکتهای تابعه در بخشهای ستادی و عملیاتی  باعث شده که  با تمام ظرفیت تولیدی  به تعهدات خود در قبال ملت شریف ایران اسلامی عمل نماییم. 
 
مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اعلام اینکه حضور میدانی فرصت کاوش و بررسی چالش های تولید می دهد و مدیران با بودن در مناطق عملیاتی در کنار همکاران باعث ایجاد  نقطه عطفی در تعامل مدیریت و کارکنان می شوند و انگیزه های طرفین برای فعالیت دو چندان می شود. 
 
بر اساس این گزارش ، مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به جهت گستردگی فعالیت این شرکت در  ۱۴ استان کشور و لزوم حضور مدیران در مناطق عملیاتی ،  بازدید ازشرکتهای تابعه و ۱۴  استان حوزه فعالیت  شرکت در برنامه روزهای پایانی قرار داده و به این وظیفه و تعهد خود به خوبی عمل می نماید.
 
 
  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 16050
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

تنظیمات قالب