31 فروردین 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/03/01 - 09:23
  • تعداد بازدید خبر : 2021
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

رئیس بازرسی و حفاظت فنی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد

متن صوتی

مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران طی حکمی مهندس محمد مهدی پوینده را به عنوان رئیس بازرسی و حفاظت فنی این شرکت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران طی حکمی مهندس محمد مهدی پوینده را به عنوان رئیس بازرسی و حفاظت فنی این شرکت منصوب کرد.

در حکم انتصاب رئیس بازرسی و حفاظت فنی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران آمده است:

با عنایت به مراتب علمی، تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان  " رئیس بازرسی و حفاظت فنی "منصوب می شوید.  امید است با استعانت از پروردگار متعال و با همکاری کلیه بخش های شرکت، در انجام وظایف محوله زیر موفق باشید :

– تعامل و همکاری تنگاتنگ با مدیریت ها، ‌ادارات ستادی، ‌واحدها و شرکت های تابعه در راستای تحقق اهداف کلان و استراتژیک شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
– بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و قابلیت های موجود شرکت در جهت افزایش قابلیت سرویس دهی تاسیسات و تجهیزات تولیدی
– تقویت، جذب و توانمندسازی نیروهای انسانی و بکارگیری نیروهای توانمند و متعهد با رعایت اصل شایسته سالاری.
– بررسی و به روزآوری رویه های بازرسی و حفاظت فنی ،‌روش های اجرایی و دستورالعمل های شرکت با توجه به استانداردهای داخلی و بین المللی
– بررسی ساختار موجود و ارائه پیشنهاد جهت چابک سازی و ارتقاء سطح بازرسی فنی و جلوگیری از خوردگی تاسیسات شرکت.
– برنامه ریزی لازم برای ایجاد تعامل و مشارکت مؤثر با مجامع علمی – تخصصی و دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان با هدف افزایش چرخه عمر تأسیسات و تجهیزات.
– استفاده از روش های پیشرفته بازرسی فنی، بازرسی بر مبنای ریسک(RBI)  و بازرسی بدون مداخله(NII)  با هدف حفظ و تثبیت قابلیت تولید دستگاه ها و تجهیزات واحدهای تولیدی.
– بازرسی دقیق و نظارت بر ساخت و تامین تجهیزات و ادوات صنعتی مورد نیاز بر اساس دستورالعمل های جاری در شرکت و استانداردهای ملی ایران،‌ استانداردهای وزارت نفت و استانداردهای بین المللی با  در نظر گرفتن حمایت از ساخت داخلی و سیاست های اقتصاد مقاومتی.
– نظارت بر انجام فعالیت های بازرسی پروژه های توسعه ای شرکت و حصول اطمینان از رعایت کلیه الزامات فنی و استانداردهای مورد نظر در طراحی و اجرای پروژه ها.
– بازدید دوره ای و مستمر از مناطق عملیاتی و نظارت مؤثر و ارزیابی عملکرد شرکت¬های تابعه در حفظ و نگهداری تاسیسات و تجهیزات از طریق پایش،‌کنترل، انجام ممیزی های ادواری، تحلیل شاخص های کلیدی عملکرد و بررسی گزارشهای دوره ای شرکت ها و واحدهای تابعه از فعالیت های بازرسی و نگهداری تأسیسات و ارائه راهکارهای بهبود فرآیندها با هدف افزایش عمر تجهیزات.

توفیق جنابعالی را در انجام مسئولیت محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم. همچنین از زحمات و تلاش های آقای مهندس بلادی در دوران تصدی این مسئولیت که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تقدیر و تشکر به عمل می آید.

شایان ذکر است از جمله سوابق مهندس پوینده ریاست حفاظت از خوردگی فلزات، عضو کمیته فنی بازرگانی، دبیر کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، و رئیس دفتر مدیرعامل و دبیر جلسات هیات مدیره پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند می باشد.


 
                                                         

 

  • گروه خبری : خبر,انتصابي,تولیدی
  • کد خبر : 15024
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب