14 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/11/26 - 18:56
  • تعداد بازدید خبر : 2048
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرپرست مدیریت تدارکات و عملیات کالا شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد

متن صوتی

طی حکمی از سوی مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران میثم عزیزی به سمت سرپرستی مدیریت تدارکات و عملیات کالا این شرکت منصوب شد.

 

طی حکمی از سوی مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران میثم عزیزی به سمت سرپرستی مدیریت تدارکات و عملیات کالا این شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در حکم انتصاب سرپرست مدیریت تدارکات و عملیات کالا آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به عنوان « سرپرست  مدیریت تدارکات و عملیات کالا » منصوب می‌شوید. اهم وظایف و مسئولیتهای مورد انتظار به شرح زیر میباشند:

-برنامه‌ریزی ، سازمان‌دهی، کنترل و هدایت فعالیت‌های تأمین و تدارک کالای موردنیاز عملیات جاری و اجرای و اجرای پروژه ها و طرح ها مطابق برنامه های اعلام شده.
-هدایت و نظارت بر امر سفارش و کنترل موجودی به‌منظور حصول اطمینان از اعمال روش‌های علمی و اقتصادی در سفارش کالاهای موردنیاز.
-هدایت و برنامه‌ریزی  به‌منظور خرید انبوه با توجه به‌صرفه جویی های اقتصادی، مراحل تدارکاتی، امکانات انبارها ،ماهیت کالاها به لحاظ مصرفی  یا  پروژه‌ای، زمان مصرف و محل مصرف آن‌ها.
-نظارت بر بررسی منابع تأمین کالا با الویت تأمین کالا از سازندگان داخلی و استفاده از توانمندی های شرکت های دانش بنیان .
-برنامه‌ریزی و هدایت فعالیت‌های مرتبط با تدوین خط مشی ها و روش‌های تهیه کالا، استفاده از سیستم‌های طبقه‌بندی و استاندارد کالا و نظارت بر اجرای مقررات ، روش‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارت نفت.
-حصول اطمینان از به‌کارگیری فنون و روش‌های مدرن، عملیات کالا شامل ترخیص، تخلیه و بارگیری، انبارداری و نقل‌وانتقال کالا.
-هدایت و نظارت بر فعالیت‌های تدارکاتی کالاها و مواردی که توسط شرکت‌های  تابعه تهیه می‌شود و حصول اطمینان از رعایت کلیه موازین و مقررات و استاندارهای شرکت توسط آن‌ها.
- ارائه طریق و نظارت بر امور واگذاری و  فروش  اجناس مازاد، خارج از رده یا اسقاط و حصول اطمینان از اجرای صحیح روش‌ها  و مقررات جاری شرکت.
-نظارت بر ورود، خروج، فروش ، انتقال و از رده خارج کردن کالاها و ماشین‌آلات پیمانکاران خارجی که در ارتباط با عملیات و پروژه‌های شرکت فعالیت می‌نمایند.
-سرپرستی، برنامه‌ریزی و هدایت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کارکنان و پیگیری امور پرسنلی واداری آن‌ها.
-استفاده از سیستم های مانیتورینگ  و گزارش  دهی  در  جهت  ارتقاء شفافیت و ارائه  گزارش های مستمر  .

امید است با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و همچنین با همت، همدلی و مشارکت مدیران عامل محترم شرکتهای تابعه، مدیران و رؤسای محترم ستادی در تحقق اهداف و انجام مسئولیت های محوله موفق و مؤید باشید.

ضمناً فرصت را غنیمت شمرده و از خدمات شایسته جناب آقای  ترنج زرد در طول دوران تصدی سمت مزبور تشکر و قدردانی می‌گردد.

 

  • گروه خبری : خبر,انتصابي,تولیدی
  • کد خبر : 15566
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب