13 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/11/26 - 18:02
  • تعداد بازدید خبر : 1715
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مشاور مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در امور کالا و مالی منصوب شد.

متن صوتی

مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در حکمی مهدی زندی لک را به سمت مشاور مدیرعامل در امور کالا و مالی منصوب کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مهندس مهدی حیدری مدیرعامل این شرکت در حکمی مهدی زندی لک را به سمت "مشاور مدیرعامل در امور کالا و مالی" منصوب کرد.

در حکم مدیرعامل خطاب به جناب آقای مهدی زند لک آمده است:

نظر به‌مراتب تعهد،تخصص و سوابق جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان«مشاور  مدیرعامل در امور  کالا و مالی»منصوب می‌شوید.اهم وظایف و مسئولیتهای مورد انتظار به شرح زیر می باشند:

-بررسی و برنامه ریزی جهت استفاده از سیستم های جدید در جهت شفاف سازی و ارتقاء کارآمدی و بهبود سیستم اطلاع رسانی تدارکات و امور کالا.
-بررسی و مشاوره در خصوص فرایندهای موجود در تدارکات و امور کالا  و ارائه راهکار و پیشنهاد جهت بروز رسانی و ارتقاء فرایندهای مذکور.
-بررسی و کفایت کنترل های داخلی در تدارکات و امور کالاو تعامل با حسابرسی داخلی جهت تقویت کنترل های داخلی با همکاری مدیریت تدارکات و امور کالا.
-بررسی و مشاوره در جهت اصلاح و ارتقاء و رفع نواقص احتمالی انبارهای تدارکات و امور کالا و تطابق کنترل موجودی با دستورالعمل ها و مقررات مربوطه.
-ارائه مشاوره و پیگیری انجام تکالیف مجمع در تعامل با مدیریت امور مالی.
-ارائه مشاوره در زمینه پاسخگویی به حسابرسان مستقل و نهادهای  نظارتی در زمینه های مالی و کالا.
-ارائه مشاوره در جهت بهبود کنترل های داخلی و ارتقاء عملکرد حسابرسی داخلی شرکت.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و همچنین باهمت، همدلی و مشارکت مدیران عامل محترم شرکت¬های تابعه، مدیران و رؤسای محترم ستادی در تحقق اهداف و انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

 

  • گروه خبری : خبر,انتصابي,تولیدی
  • کد خبر : 15565
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب