07 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/03/01 - 09:45
  • تعداد بازدید خبر : 2782
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

مشاور و دستیار مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد

متن صوتی

به موجب حکمی از سوی مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مهندس ایمان نعمت اللهی به عنوان مشاور و دستیار مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی به موجب حکمی از سوی مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مهندس ایمان نعمت اللهی به عنوان مشاور و دستیار مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

حکم انتصاب مشاور و دستیار مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بدین شرح است:

نظر به مراتب علمی، تعهد، تخصص و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور و دستیار مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران» منصوب می شوید. اهم وظایف و مسئولیت های مورد انتظار به شرح زیر می باشند:

-    ارائه راهکارهای خلاقانه و بدیع در جهت تقویت روحیه باورپذیری و نشاط همکاران و نیز بهبود رویکردهای تکریم، شایسته سالاری، بهسازی و توانمندسازی استعدادهای شرکت به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان.
-    توسعه گفتمان و اشاعه مجموعه«اخلاق حرفه ای، ارزش ها و فرهنگ سازمانی»متناسب با شرایط داخلی و پیرامونی شرکت.
-    ترسیم نقشه راه بلوغ، سرآمدی و تحول سازمانی ذیل«سند تحول دولت مردمی»به نحوی که باعث رشد و پیشرفت متوازن ارکان و شئون سازمان گردد.
-    سیاستگذاری در خصوص ابعاد حکمرانی شایسته شرکتی در راستای مفاد «اصول حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی»به منظور نهادینه سازی شفافیت امور و ارتقاء بهره وری.
-    بررسی قابلیت های سازمانی به منظور تحقق عملی«تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» و متعاقباً برنامه ریزی و نظارت بر اجرای اقدامات مرتبط.
-    هم افزایی در خصوص چگونگی بکارگیری روش ها و ابزارهای نوین بهینه سازی و تصمیم گیری مهندسی صنایع و مدیریت علمی در جهت نیل به سازمان دو سو توان، طلایه دار عملکرد برتر و سرآمد.
-    اهتمام، انتظام و ارائه شیوه های مؤثر و ماندگار در حوزه مسئولیت های اجتماعی سازمان همراستا با سیاست های شرکت ملی نفت ایران.
-    هماهنگی و ارتباط مؤثر با کلیه ذینفعان سازمان و شبکه سازی به منظور حمایت از نهادهای علمی، تحقیقاتی، فناوری و مؤسسات دانش بنیان.
-    تسهیل گری در خصوص هوشمندسازی فرایندهای کسب و کار و نیز روزآمد کردن سامانه ها با استفاده از رویکردهای نوین معماری سازمانی و تحول دیجیتال.
-    تحلیل کسب وکار به همراه عارضه یابی و مهندسی مجدد نقشه فرایندی و ساختار سازمانی در جهت چابک سازی، ارتقاء توان عملیاتی شرکت و همچنین بسط و تعمیق شایستگی های مدیریت پروژه.
-    طراحی نظام مدیریت طرح های شرکت(با تأکید بر مهندسی ارزش)ذیل نظام فنی-اجرایی صنعت نفت و نظام فنی اجرایی کشور.
-    احصاء و اولویت بندی مفاد مغفول مانده اسناد فرادستی شامل سیاست های کلی نظام، قوانین و مقررات ابلاغی به منظور اجرای کامل آنها با استفاده از رویکرد جمع سپاری.
با عنایت به اهمیت موارد مزبور لازم است گزارش اقدامات انجام شده و چالش های پیش رو بصورت منظم در پایان هر ماه به اینجانب ارائه گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و همچنین با همت، همدلی و مشارکت مدیران عامل محترم شرکت های تابعه، مدیران و رؤسای محترم ستادی در تحقق اهداف و پیشبرد مسئولیت های محوله موفق و مؤید باشید.

یادآور می شود، وی فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت ایران، مهندس صنایع برگزیده سال 1389 کشور و دارای مدارک حرفه ای از جمله مشاور مدیریت حرفه ای(CMC) و مدیر پروژه حرفه ای(PMP) می باشد.

همچنین، از سوابق مهندس نعمت اللهی می توان به رییس ارزیابی و توسعه نظام مدیریت پروژه و عضو کمیته فنی بازرگانی شرکت نفت و گاز پارس  اشاره نمود.
                                                                                                            

 

  • گروه خبری : خبر,انتصابي,تولیدی
  • کد خبر : 15025
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب