13 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1399/11/19 - 08:47
  • تعداد بازدید خبر : 5527
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

اهداء یکصد بسته معیشتی به اقشار آسیب دیده از کرونا توسط کارکنان زاگرس جنوبی

متن صوتی

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و به همت کارکنان منطقه عملیاتی پارسیان در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، یکصد بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال بین اقشار آسیب پذیر در شهرستان های مجاور منطقه عملیاتی پارسیان توزیع شد.

اهداء یکصد بسته معیشتی به اقشار آسیب دیده از کرونا در زاگرس جنوبی

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و به همت کارکنان منطقه عملیاتی پارسیان در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، یکصد بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال در قالب کمک‌های مومنانه و طرح شهید سلیمانی بین اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا در شهرستان های مجاور منطقه عملیاتی پارسیان توزیع شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به نقل از منطقه عملیاتی پارسیان، رئیس این منطقه عملیاتی، گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، انجام مسئولیت های اجتماعی و حمایت از نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا، دومین مرحله پویش همدلی و کمک‌های مومنانه در منطقه عملیاتی پارسیان برگزار شد.


محمد نجفی، افزود: در این طرح تعداد یکصد بسته حمایتی شامل اقلام ضروری خوراکی تهیه و با همیاری ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان لامرد میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.


وی در پایان، یادآور شد: منطقه عملیاتی پارسیان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در جریان مبارزه با شیوع بیماری کرونا، پیش از این نیز در قالب گروه‌های جهادی اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و روستایی، مسدود سازی و کنترل ورودی جاده‌های میادین گازی نموده است و کارکنان این منطقه با حضور در ایستگاه‌های پایش سلامت در ورودی شهرها در طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرستان‌های لامرد ، مهر و خنج مشارکت داشته است.


منطقه عملیاتی پارسیان شامل چهار میدان فعال عملیاتی تابناک، هما، شانول و وراوی است که در جنوب استان فارس و در مجاورت شهرستانهای لامرد، مهر، خنج و پارسیان قرار گرفته است و خوراک مورد نیاز پالایشگاه گاز پارسیان را تأمین می کند.


 






 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی,مسئولیت های اجتماعی
  • کد خبر : 14219
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب