10 فروردین 1403
مهار تورم, رشد تولید
  • 1400/12/22 - 10:22
  • تعداد بازدید خبر : 1856
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری اردوی جهادی بهداشتی ودرمانی بسیجیان منطقه عملیاتی پارسیان در روستاهای محروم لامرد

متن صوتی

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج پیامبر اعظم(ص) منطقه عملیاتی پارسیان همزمان با اعیاد شعبانیه، اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در روستاهای محروم بخش علامرودشت شهرستان لامرد برگزار کردند.

 

 بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج پیامبر اعظم(ص) منطقه عملیاتی پارسیان همزمان با اعیاد شعبانیه، اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در روستاهای محروم بخش علامرودشت شهرستان لامرد برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به نقل از منطقه عملیاتی پارسیان، رئیس این منطقه عملیاتی، گفت: این اردوی جهادی یک روزه با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به روستاهای محروم بخش علامرودشت برگزار شد.

مهندس کمال  بلند پرواز جهرمی افزود: در این اردوی جهادی که از ظرفیت های بهداشتی و درمانی درمانگاه کمپ ایثار منطقه عملیاتی پارسیان استفاده شد، مردم پنج روستای محروم این بخش طور از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره‌مند شدند.

بلند پرواز جهرمی، افزود: در این اردوی جهادی یک روزه، خدماتی همچون ویزیت ، مراقبت‌های کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان، زنان، اندازه‌ گیری قد، وزن، فشارخون و قند خون و همچنین توزیع بسته های بهداشتی ارائه شد.

وی، هدف از برگزاری این اردوها را خدمت رسانی به مردم مناطق محروم در راستای تعهد به مسئولیت های اجتماعی منطقه عملیاتی پارسیان عنوان کرد و افزود: ساده زیستی، پرهیز از اسراف و تبعیض و ایجاد پیوند قلبی میان مردم و مسئولان از دستاوردهای اردوهای جهادی است.

 رئیس منطقه عملیاتی پارسیان در پایان، گفت: این اردو بر اساس مصوبات جلسه شورای فرهنگی، با حضور پزشک درمانگاه کمپ ایثار منطقه عملیاتی پارسیان که خود از پزشکان جهادی است و با هماهنگی و همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد، حوزه مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان علامرودشت  انجام شد.

منطقه عملیاتی پارسیان شامل میدان های عملیاتی تابناک، هما، شانول و وراوی است که در جنوب استان فارس و در مجاورت شهرستان‌های لامرد، مهر، خنج و پارسیان قرار دارد و خوراک مورد نیاز پالایشگاه گاز پارسیان را تأمین می کند.

 

  • گروه خبری : خبر,تولیدی,مسئولیت های اجتماعی
  • کد خبر : 14881
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب