06 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1400/10/15 - 23:35
  • تعداد بازدید خبر : 2245
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

در بحران طبیعی سیل؛ زاگرس جنوبی، علاوه بر تولید بیش از برنامه به مسئولیت اجتماعی خود عمل نمود

متن صوتی

با تدابیر مناسب کمیته بحران شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، به‌رقم جاری شدن روان آب‌ها، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه این شرکت ضمن تحقق تولید تکلیفی بالاتر از برنامه به مسئولیت اجتماعی خود در مقابل هموطنان‌ ساکن در هم‌جوار مناطق عملیاتی عمل کرد.

زاگرس جنوبی، علاوه بر تولید بیش از برنامه به مسئولیت اجتماعی خود عمل نمود

 

با تدابیر مناسب کمیته بحران شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، به منظور آمادگی مقابله با مشکلات و بحران های احتمالی ناشی از شرایط نامساعد جوی، به‌رقم جاری شدن روان آب‌ها، جاری شدن سیلاب، ریزش کوه و مسدود شدن راه‌های دسترسی در سامانه بارشی اخیر، ضمن تحقق تولید تکلیفی بالاتر از برنامه به مسئولیت اجتماعی خود در مقابل هموطنان‌ ساکن در هم‌جوار مناطق عملیاتی عمل کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به نقل از شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیر عملیات شرکت با اعلام این خبرگفت، با پیش بینی بحران های زمستانی قبل از شروع فصل زمستان در مناطق ۵ گانه و تشکیل کمیته های بحران، با اتخاذ تدابیر ویژه و شناسایی نقاط ضعف و قوت، رفع کمبودهای ابزاری و تامین امکانات مورد نیاز، تولید تکلیفی این شرکت در شرایط نامساعد جوی به بالاتر از حد معمول رسید.

مصطفی پالیزیان با اشاره به تعهد این شرکت در تامین بخشی از گاز مورد نیاز کشور در شرایط عادی افزود با توجه به نیاز  روزافزون مصرف گاز به خصوص در فصل سرما در روزهای اخیر و نیز شرایط نامساعد جوی با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم میزان کلی تولید گاز در شرکت  از تولید تکلیفی  فراتر رفت .

وی در ادامه با تأکید بر نقش پر رنگ این شرکت در اجرای مسئولیت های اجتماعی در همه زمینه ها خاطر نشان کرد، با ورود سامانه بارشی اخیر و بروز مشکلاتی برای استان ها، شهرها و روستاهای همجوار مناطق عملیاتی که دچار سیل‌زدگی شده بود، با تشکیل کمیته مدیریت بحران، موضوع مقابله با سیلاب و تمهیدات مختلف در این زمینه اتخاذ و کمک های لجستیکی و امدادی وسیعی صورت گرفت.

مصطفی پالیزیان با تشریح  کمک ها در حوزه مسئولیت اجتماعی بیان داشت، اعزام نیروهای امداد و نجات، ماشین آلات راهسازی جهت راهگشایی، ترمیم و بازسازی جاده های دسترسی به روستاها و احداث سیل بند از مهمترین اقدامات صورت گرفته بود که در سریعترین زمان ممکن انجام شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه‌ شرکت‌ نفت مناطق مرکزی ایران است که با مرکزیت شهر شیراز ، پنج منطقه عملیاتی پارسیان، نار و کنگان، آغار و دالان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت‌آباد را  در سه استان فارس ، بوشهر و هرمزگان راهبری می کند.

 

  • گروه خبری : خبر,تولیدی,مسئولیت های اجتماعی
  • کد خبر : 14765
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب