09 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/06/15 - 13:32
  • تعداد بازدید خبر : 2112
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

صنعت نفت نسبت به جوامع پیرامونی تاسیسات خود متعهد است+تصویر

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به بنیان و ساختار وجودی صنعت نفت مبنی بر تولید نفت و گاز به عنوان موتور محرک توسعه همه جانبه کشور ، به نقش آن در تعهد به صیانت از محیط زیست و توسعه جوامع پیرامونی صنایع نفت و گاز تاکید کرد.

 
مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به بنیان و ساختار وجودی صنعت نفت مبنی بر تولید نفت و گاز به عنوان موتور محرک توسعه همه جانبه کشور ، به نقش آن در تعهد به صیانت از محیط زیست و توسعه جوامع پیرامونی صنایع نفت و گاز تاکید کرد. 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس مهدی حیدری در حاشیه بازدید از طرحهای مسئولیت اجتماعی در شهرستانهای کوار و سروستان به همراه دکتر رحیمی مظفری نماینده مردم شریف سروستان، خرامه و کوار ، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت و هیات همراه  اظهار داشت: وزارت نفت بنا به ماهیت کاری خود که تولید نفت و گاز است ، متعهد بوده و نسبت به صیانت از محیط زیست و توسعه جوامع پیرامونی صنایع خود نیز مسئولیت پذیر و دغدغه مند است و ترسیم فعالیت های این صنعت در قالب مسئولیت اجتماعی در این راستا تعریف و تبیین شده است. 
 
مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به کارکرد ورزش در تامین سلامت جسم و روان انسانها اشاره کرد و در رابطه با حمایت های مقام عالی وزات نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در توسعه مراکز ورزشی اظهار داشت : ورزش نقش بی بدیلی در تامین سلامت جسمی و نشاط اجتماعی دارد . در این رابطه با دستور مقام عالی وزارت نفت و حمایت‌های ویژه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی زاگرس جنوبی به منظور حمایت از محیط پیرامون مناطق عملیاتی و تاسیسات این شرکت و شرکت‌های تابعه علی الخصوص نفت و گاز زاگرس جنوبی در دستور کار قرار گرفت.
 
 مهندس حیدری درباره این باشگاه ورزشی تصریح کرد: این باشگاه یک نهال نوپای ورزشی است که قرار است ریشه دار و همیشگی باقی بماند، لذا برای ماندگاری آن باید همگان تلاش کنند و گستره فعالیت آن تسری یابد.   
 
وی با بیان اینکه،  بر این باوریم که این باشگاه متعلق به همه استان فارس است، خاطرنشان کرد: نتایج اقدمات در حوزه‌های مختلف مسئولیت اجتماعی، منتج به سربلندی و سعادت مردم ایران اسلامی خواهد شد.   
 
بر اساس این گزارش در این مراسم منصور قنبرزاده مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت به وظایف سازمانی و اجتماعی وزارت نفت در حمایت از ورزش اشاره کرد و گفت : وزارت نفت در مباحث مسئولیتهای اجتماعی از توسعه و ترویج ورزش حمایت می کند.  
 
 قنبرزاده ضمن تقدیر از نماینده مردم شریف شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی جهت پیگیری مسائل ورزشی، تصریح کرد : باشگاه فرهنگی ورزشی زاگرس جنوبی تنها باشگاهی است که طی هشت سال اخیر با دستور مستقیم وزیر نفت و مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران راه‌اندازی شده است.   
 
وی افزود : سیاست دولت و دستگاههای اجرایی پیش از دولت سیزدهم، تاسیس باشگاه نبود اما با توجه به پتانسیل‌های موجود و توسعه میادین گازی و نفتی، تاسیس باشگاه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و نفت و گاز زاگرس جنوبی در دستور کار قرار گرفت . 
 
قنبرزاده همچنین تاسیس باشگاه ورزشی را به مثابه اقدامی با ثبات با بودجه مشخص توصیف کرد و گفت: رشته‌های ورزشی براساس ظرفیت‌ها، آمایش سرزمینی و کاملا تخصصی راه‌اندازی شده‌اند.  
 
این گزارش می‌افزاید،دکتر عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم شریف شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این بازدید به یکی از موارد مطالبه جدی استان فارس اشاره و بیان کرد: با توجه به حضور شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران در استان فارس، می‌طلبد مطالبات این استان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برآورده شود.   
 
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با گسترش رشته‌های ورزشی ، زمینه ارتقای ورزش در سایر شهرستان‌های نفتی استان فارس فراهم شود 
 
شایان ذکر است، هادی افشار رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران نیز در این بازدید با تاکید بر ترسیم یک مسیر درست در حوزه ورزش، بیان داشت : در حوزه ورزش نگاه ما بر گسترش رده های مختلف ورزشی متمرکز است.  
 
وی افزود: با توجه به پتانسیل بالای نیروی انسانی استان فارس در رشته ورزشی کشتی فرنگی، سیاست فدراسیون کشتی بر تداوم و چرخه حمایتی از این استان قرار گرفته است که در این رابطه نیازمند همگرایی و تعامل و همکاری مراکز تصمیم ساز شهرستانی این استان هستیم.همچنین برای داشتن یک تیم منسجم ورزشی، ایجاد زیر ساخت های لازم برای انجام ورزش حرفه‌ای از پیش شرط های آن به شمار می رود.
  • گروه خبری : خبر,اخبار مدیر عامل,تولیدی,مسئولیت های اجتماعی
  • کد خبر : 15806
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب