13 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1399/11/15 - 07:34
  • تعداد بازدید خبر : 4898
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی صورت گرفت؛

غربالگری روستاهای منطقه تنگ بیجارجهت مقابله با کرونا

متن صوتی

در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور بسیجیان پایگاههای مقاومت بسیج رهروان ولایت و شهید کشوری رزمایش خدمت رسانی به عشایر مرزنشین (مرزدار) استان ایلام به منظور مقابله با بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفت.

غربالگری عشایر مرزنشین

در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور بسیجیان پایگاههای مقاومت بسیج رهروان ولایت ستاد کرمانشاه و شهید کشوری منطقه عملیاتی تنگ بیجار در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی ، رزمایش خدمت رسانی به عشایر مرزنشین (مرزدار) استان ایلام به منظور مقابله با بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی ، عبدالمحمد امینی اصل فرمانده پایگاه مقاومت بسیج رهروان ولایت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با اشاره به همجواری این منطقه با روستاییان و عشایر اظهار داشت : شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود با همکاری و همراهی سایر ارگان ها نظیر بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و ... در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی و به منظور مقابله با بیماری کرونا، خانوارهای روستایی و عشایری همجوار با مناطق عملیاتی غربالگری حضور می یابند.


وی افزود : در این رزمایش دو روزه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی، دامپزشکی، حقوقی و قضایی ، برخی خدمات لجستیکی و پشتیبانی و کمک مومنانه به عشایران مستقر در مرز ارائه می شود. همچنین در قالب این رزمایش، رده های مختلف سپاه و بسیج از جمله سپاه ناحیه ایلام، معاونت دفاع زیستی و سلامت، بسیج جامعه پزشکی، بسیج عشایری و بسیج حقوقدانان خدمات تخصصی به مرزداران ارائه می دهند.


فرمانده پایگاه مقاومت بسیج رهروان ولایت با بیان اینکه عشایر مردمانی غیور هستند که در دفاع از نظام و انقلاب همیشه پای کار بوده و هستند و تقدیم شهدای این خطه از کشورمان مهر تاییدی بر آن است،خاطرنشان کرد: عشایر از ظرفیت و پتانسیل بالایی در مناطق مرزی برخوردار هستند و با فعالیت های تولیدی خود در بخشهای دامی و کشاورزی علاوه بر اینکه در اقتصاد نقش مهمی را ایفا می‌کنند، می‌توانند بسیاری از مشکلات را هم مرتفع نمایند.


بر اساس این گزارش ، رزمایش بزرگ خدمت رسانی به عشایر مرزنشین (مرزدار) استان ایلام با حضور حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، فرمانده مرزبانی استان، فرماندار ایلام، فرماندار چوار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیران دستگاه های اجرایی، عشایران غیور منطقه، جانشین رئیس حراست و حضور فرمانده پایگاه شهید کشوری منطقه عملیاتی تنگ بیجار و جمعی از بسجیان در نقطه صفر مرزی میمک آغاز شد.


 







 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی,مسئولیت های اجتماعی
  • کد خبر : 14211
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب