13 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1399/11/15 - 08:25
  • تعداد بازدید خبر : 5393
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی،

چهارمین مرحله از رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد

متن صوتی

به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، چهارمین مرحله از رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد.

کمک مومنانه؛غرب کشور

به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، چهارمین مرحله از رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد.


به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) و با مشارکت پایگاه رهروان ولایت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، تعداد 400 بسته معیشتی از اقلام خوراکی ضروری بین خانوارهای کم برخوردار و آبرومند در مناطق همجوار تاسیسات عملیاتی این شرکت در غرب کشورتوزیع شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران؛ به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر یاری رسانی به نیازمندان در شرایط سخت کنونی، چهارمین مرحله از توزیع کمک های مومنانه در این شرکت به انجام رسید.


گفتنی است؛ اقلام این بسته های معیشتی از محل کمک های همدلانه و وجوهات اهدائی همکاران در ستاد نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب تهیه و بین خانوارهای کم برخوردار مناطق همجوار تاسیسات عملیاتی در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب توزیع شده است.


گفتنی است، کماکان فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در دیگر مناطق عملیاتی این شرکت ادامه خواهد داشت.


 








 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی,مسئولیت های اجتماعی
  • کد خبر : 14212
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب