01 خرداد 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1398/07/24 - 09:31
  • تعداد بازدید خبر : 1433
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازنشستگی فرصت درک معنای عمیق تر زندگی است

متن صوتی

دوران بازنشستگی فرصت مهمی برای پرورش و شکوفایی استعدادها و مرحله جدید در زندگی برای بسط و توسعه خودشناسی و درک معنا و مفهوم عمیق تر از زندگی است.

بازنشستگی فرصت درک معنای عمیق تر زندگی  است

دوران بازنشستگی فرصت مهمی برای پرورش و شکوفایی استعدادها و مرحله جدید در زندگی برای بسط و توسعه خودشناسی و درک معنا و مفهوم عمیق تر از زندگی است.


سرکار خانم حافظی از بازنشستگان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در رابطه با مزایا و اصول زیستن خلاقانه در دوران بازنشستگی اظهار داشت : دوران بازنشستگی یکی از مراحل عمر انسان است که فرصت تعمق و تفکر در مراتب زندگی و هستی را برای انسان فراهم می آورد.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به منظور پاسداشت و تکریم مقام بازنشستگان صنعت نفت ،که به همت امور بانوان شرکت فراهم شد ، با حضور در منزل زوج بازنشسته ، آقای حافظی و سرکار خانم حافظی از کارکنان سابق این شرکت ، مراتب تقدیر ، تشکر و پیام مدیرعامل را به اطلاع ایشان رساندند.


بر اساس این گزارش سرکار خانم حافظی در ادامه با اشاره به جایگاه محوری خانواده تصریح کرد : در دوره بازنشستگی ، نقش خانواده محوریت خود را به عنوان کانون مهربانی بدست می آورد و دیدار با خویشاوندان و به جای آوردن صله رحم پررنگ تر می شود.


وی ضمن ابراز خرسندی از حضور جمعی از همکاران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در منزل خود ، مهمترین خواسته بازنشستگان را توجه و به یاد آنها بودن دانست و افزود : انتظار دارند که در قبال عمر 30 ساله که در خدمت جامعه بوده اند ، سازمان نیز به یاد شان باشند . این جنبه معنوی مهمترین خواسته بازنشستگان است.


 

  • گروه خبری : فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 13360
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب