07 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1400/12/05 - 07:38
  • تعداد بازدید خبر : 1602
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

برگزاری نمایشگاه کتاب یکی از بهترین رویدادهای فرهنگی است

متن صوتی

حسن نیازمند سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ضمن تبیین اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان سرخس این نمایشگاه را یکی از بهترین رویدادهای فرهنگی به ویژه برای پرسنل شرکت شرق دانست.

 

 
 
حسن نیازمند سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ضمن تبیین اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان سرخس این نمایشگاه را یکی از بهترین رویدادهای فرهنگی به ویژه برای پرسنل شرکت شرق دانست.
 
به گزارش روابط عمومی، حسن نیازمند سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ضمن تبیین اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان سرخس این نمایشگاه را یکی از بهترین رویدادهای فرهنگی به ویژه برای پرسنل شرکت شرق دانست.
 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب اظهار داشت: حضور ناشران مختلف و تعداد بالای کتاب با عناوین متفاوت در نمایشگاه، دسترسی پرسنل را به کتب تسهیل می کند و این می تواند در بهبود سرانه مطالعه درست بسیار تاثیرگذار باشد.
 
وی تصریح کرد: شاید بتوان برگزاری نمایشگاه کتاب سرخس را به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی به خصوص در حوزه کتاب در شهرستان دانست که می تواند در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی هم در بین پرسنل و خانواده های شرکت شرق و هم برای اقشار مختلف در شهرستان گامی موثر محسوب شود.
 
وی خاطر نشان کرد: متولیان برگزاری این نمایشگاه شرکت های بهره برداری نفت و گاز شرق و پالایش گاز شهید هاشمی نژاد هستند و از طرفی کلیه اقدامات برنامه ریزی شده برای برپایی آن با هماهنگی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس انجام شده است و خدا را شاکریم که توانستیم پس از دو سال نمایشگاه را به صورت فیزیکی با حضور مخاطبان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار نماییم.
 
وی با تاکید بر اهمیت برگزاری با کیفیت نمایشگاه، به جلسات متعدد برگزار شده با ادارات مختلف شهرستان قبل از برپایی این رویداد اشاره نمود و از همکاری و همیاری دفتر امام جمعه، فرمانداری، اداره صمت،  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کرونای شهرستان سرخس تقدیر و تشکر ویژه کرد.
 
نیازمند افزود: هجدهمین نمایشگاه کتاب همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در مکان شهرک شهید مهاجر سرخس آغازشد و براساس برنامه‌ریزی‌ها تا هشتم اسفند ماه امکان بهره مندی مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب وجود دارد.
 
وی یادآور شد: شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق نیز در راستای اشاعه فرهنگ کتابخوانی و بهره مندی پرسنل و خانواده های محترم ایشان، تسهیلات ویژه ای جهت خرید کتاب در نمایشگاه در نظر گرفته است و علاوه بر آن تعدادی فروشگاه کتاب در سطح مشهد مقدس برنامه ریزی و هماهنگ شده اند تا پرسنل و خانواده های ساکن مشهد مقدس نیز از این تسهیلات بهره مند شوند.
 
این گزارش می افزاید: در این نمایشگاه بیش از 6000 هزار عنوان کتاب از  حدود ۴۰۰ ناشر در زمینه های مختلف مذهبی، روانشناسی، کودک و نوجوان و ...در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب قرار گرفت.
  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 14862
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب