11 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1399/07/06 - 08:16
  • تعداد بازدید خبر : 1772
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
به مناسبت هفته دفاع مقدس:

تجديد ميثاق با شهداي هشت سال جنگ تحمیلی و برگزاری یادواره شهدای دهستان خانگیران و شهدای نفت و گاز

متن صوتی

به همت پایگاه مقاومت بسیج قدس شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق مراسم تجديد ميثاق با شهداي هشت سال جنگ تحمیلی، در محل گلزار شهدای گمنام کوهسنگي مشهد برگزار شد.

تجديد ميثاق با شهداي هشت سال جنگ تحمیلی و برگزاری یادواره شهدای دهستان خانگیران و شهدای نفت و گاز

به همت پایگاه مقاومت بسیج قدس شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق و بمناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران مراسم تجديد ميثاق با شهداي هشت سال جنگ تحمیلی، در محل گلزار شهدای گمنام کوهسنگي مشهد (جبل النور) برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، این مراسم توسط پایگاه مقاومت بسیج قدس شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با حضور جمعی از کارکنان بسیجی شرکت برگزار شد.


در ابتدای این مراسم نشست بصیرتی با هدف تبیین رشادت ها و دلاوری های شهدای هشت سال دفاع مقدس و با حضور سردار امینی، هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.


گفتنی است، در این مراسم علاوه بر حضور همکاران بر مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس، مداحی و نوحه سرایی نیز انجام شد.


همچنین به همین مناسبت با حضور جمعی از مسئولین شهرستان سرخس یادواره شهدای دهستان خانگیران و شهدای نفت و گاز در روستای اله نظر برگزار گردید.


در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای این روستا و تجلیل ازمقام شهید شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق احمدرضا محمدی از جانبازان و ایثارگران نیز تجلیل به عمل آمد .


این یادواره باهدف تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده آنان، ترویج سیره و سبک زندگی شهدا برگزار شد.


 










 

  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 13986
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب