10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1399/09/05 - 23:03
  • تعداد بازدید خبر : 1447
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل نفت و گاز زاگرس جنوبی در نشستی به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد؛

تشکیل بسیج نشان دهنده درایت و آینده‌نگری بنیانگذار انقلاب اسلامی برای بقاء جمهوری اسلامی بود

متن صوتی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در نشست فرماندهان و اعضاء شورای پایگاه مقاومت بسیج این شرکت، گفت: تدبیر تشکیل شجره طیبه بسیج نشان دهنده درایت و آینده نگری بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای بقاء جمهوری اسلامی بود.

تشکیل بسیج نشان دهنده درایت و آینده‌نگری بنیانگذار انقلاب اسلامی برای بقاء جمهوری اسلامی بود

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مهندس حمید ایزدی که در نشستی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور اعضای هیات مدیره، فرماندهان و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج ستاد و مناطق عملیاتی این شرکت به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، افزود: طی بیش از چهل سال گذشته، کشورمان از بحران‌های زیادی عبور کرده است که تشکیل بسیج به عنوان نقطه عطف این ماندگاری است زیرا مردم به عنوان سربازان امام راحل(ره) حماسه تاریخ ساز انقلاب اسلامی را با حرکتی بسیجی وار رقم زدند.


وی، بسیج را سازمانی مقتدر و مستقل معرفی کرد که مخلصانه در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی گام بر می دارد و در ادامه اظهار داشت: بسیج دارای تفکری سیستمی، کار محور، گره گشا است که به دور از شعار زدگی فعالیت می کند.


ایزدی، انتخاب الگوهای شاخص بسیجی مانند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان راست قامت ترین و جاودانه ترین انقلابی تاریخ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان یکی از رهبران مقتدر جهانی، سردار سلیمانی به عنوان شخصیت شاخص جهانی و حضور همه اقشار مردم به عنوان ولی نعمت در جامعه اسلامی که خود نیز عضو بسیج هستند را از دلایل گسترش فعالیت ها و موفقیت بسیج عنوان کرد.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، ضمن اعلام حمایت همه جانبه از فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج ستاد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و مناطق عملیاتی، گفت: استفاده از تمامی ظرفیت های ارگان مردمی بسیج برای پیشبرد فعالیت ها و گره گشایی از مشکلات در شرایط کنونی می تواند به پیشبرد بهتر فعالیت ها در صنعت نفت کمک کند.


همچنین در این جلسه فرمانده‌هان پایگاه های مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در ستاد و مناطق عملیاتی به تشریح فعالیت ها و برنامه های این پایگاه ها در هفته بسیج و یک سال گذشته، پرداختند.


شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با مرکزیت شهر شیراز، پنج منطقه عملیاتی نار و کنگان، آغار و دالان، پارسیان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت‌آباد را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می کند. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در نشست فرماندهان و اعضاء شورای پایگاه مقاومت بسیج این شرکت، گفت: تدبیر تشکیل شجره طیبه بسیج نشان دهنده درایت و آینده نگری بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای بقاء جمهوری اسلامی بود.





  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 14090
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب