31 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1398/06/04 - 15:39
  • تعداد بازدید خبر : 1779
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
مشاور فرهنگی وزیر نفت درمراسم انتخاب رابط فرهنگی منطقه هشت

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مدرسی علاوه بر تحصیلات حوزوی دارای مدرک مهندسی گاز است

متن صوتی

مشاور فرهنگی وزیر نفت در آیین تودیع و معارفه رابط فرهنگی منطقه هشت حوزوی وزات نفت در خصوص دکتر مدرسی اظهار داشت: وی علاوه بر اشراف بر حوزه دین و فرهنگ، دارای مدرک مهندسی گاز نیز است و این امر در بهبود شرایط می تواند بسیار مؤثر باشد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مدرسی علاوه بر تحصیلات حوزوی  دارای مدرک مهندسی گاز است

مشاور فرهنگی وزیر نفت در آیین تودیع و معارفه رابط فرهنگی منطقه هشت حوزوی وزارت نفت که به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد ، در خصوص دکتر مدرسی اظهار داشت: وی علاوه بر اشراف بر حوزه دین و فرهنگ، دارای مدرک مهندسی گاز نیز است و این امر در بهبود شرایط می تواند بسیار مؤثر باشد.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، دکتر مجیدی مشاور فرهنگی وزیر نفت از شرکت بهره برداری برداری نفت و گاز شرق به عنوان فعال در حوزه فرهنگی و تامین کننده گاز در شمال شرق کشور یاد کرد.


وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تغییر مدیریت ها و بخشنامه وزارتی در این خصوص اظهار داشت : گردش نخبگان و مدیران یک ضرورت در هر سازمان است .


در بخش فرهنگی نیز انتخاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر مدرسی در این راستا صورت گرفته است . ضمن اینکه حجت الاسلام و المسلمین قمصری فر در طول مدت تصدی در سمت رابط فرهنگی منطقه هشت دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت، با توجه به آشنایی با آداب و فرهنگ این منطقه و همچنین شناخت و تسلط کامل در حوزه دین و دانشگاه، نقشی مؤثر و ساختار ساز ایفا نموده است.


بر اساس این گزارش ، در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین ثقفی رئیس کارگروه علمی و آموزشی ستاد اقامه نماز وزارت نفت ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین قمصری فر، ایشان را فردی دارای کارایی بالا توصیف و عنوان کرد: با توجه به تجربیات ایشان در طول تصدی توانستیم دفتر کار ارتباطات حوزوی در منطقه هشت کشوری ایجاد کنیم و این امر کمک بزرگی در جهت ایجاد این دفتر در دیگر مناطق بوده است.


این گزارش می افزاید ، مراسم تودیع و معارفه رابط فرهنگی منطقه هشت دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت با حضور دکتر مجیدی مشاور فرهنگی مقام عالی وزارت و دبیر شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق، حجت الاسلام و المسلمین عباس ثقفی رئیس ارتباطات حوزوی وزارت نفت و جمعی از مدیران عامل، رؤسای روابط عمومی و دبیران ستاد اقامه نماز شرکت های تابعه وزارت نفت به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در مشهد مقدس برگزار شد.


شایان ذکر است ، شركت بهره برداري نفت و گاز شرق يكي از سه شركت تابعه شركت نفت مناطق مركزي ايران است که مسئوليت تامين گاز شش استان شرق و شمال کشور را به عهده دارد .


 

  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 13240
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب