06 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1400/11/24 - 09:39
  • تعداد بازدید خبر : 1848
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

در ششمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ملی نفت ایران؛ نمایندگان قرآنی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درخشیدند

متن صوتی

هفت نماینده قرآنی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه آن، حائز رتبه‌های برتر شدند.

نمایندگان قرآنی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درخشیدند

 

هفت نماینده قرآنی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه آن، حائز رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش روابط عمومی، در این دوره از مسابقات که به‌صورت مجازی برگزار شد، 313 شرکت‌کننده از کارکنان شاغل در 15 شرکت تابعه ملی نفت ایران به همراه خانواده‌هایشان در رشته‌های حفظ، ترتیل، تحقیق و مفاهیم قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رقابت‌های قرآنی یادشده، مهدی شهریار زاده در رشته تلاوت تحقیق رتبه اول، زهرا السادات علوی در رشته حفظ کل،حائز رتبه دوم و عباس مغدانی و زهرا زادپور به ترتیب در رشته حفظ 20 و 5 جزء به مقام اول دست یافتند و همچنین مینا حسینی پور صاحب ‌مقام سوم این مسابقات، 5 نماینده قرآنی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از شرکت بهره ‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این دوره از مسابقات بودند.

بر اساس این گزارش، صدیقه قلی پور، تنها نماینده این شرکت از ستاد تهران در رشته حفظ 10 جزء رتبه نخست را کسب کرد و سلطان باباخانی دیگر نماینده قرآنی شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز غرب در رشته مفاهیم به مقام دوم این دوره از مسابقات دست‌یافت.

این گزارش می‌افزاید، نفرات برگزیده ششمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ملی نفت ایران، سال آینده در رقابت‌ های قرآنی وزارت نفت شرکت خواهند نمود.

 

  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 14841
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب